Кафедра "Комп'ютерна інженерія та програмування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1095

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/cep

Від 26 листопада 2021 року кафедра має назву – "Комп’ютерна інженерія та програмування"; попередні назви – “Обчислювальна техніка та програмування”, “Електронні обчислювальні машини”, первісна назва – кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої”.

Кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої” заснована 1 вересня 1961 року. Організатором та її першим завідувачем був професор Віктор Георгійович Васильєв.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Перший випуск – 24 інженери, підготовлених кафедрою, відбувся в 1964 році. З тих пір кафедрою підготовлено понад 4 тисячі фахівців, зокрема близько 500 для 50 країн світу.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 11 докторів технічних наук, 21 кандидат технічних наук, 1 – економічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 доктор філософії; 9 співробітників мають звання професора, 14 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Geometrical theory of control in the problems of minimizing the energy consumption for a traction electric drive
    (Донбаська державна машинобудівна академія, 2018) Dmitrienko, V. D.; Zakovorotniy, A. Y.; Noskov, V. I.; Mezentsev, N. V.; Glavchev, D. M.; Kharchenko, A. А.
    The problem of optimal control of traction rolling stock has not been solved to date, because the problem of synthesis of optimal control systems for objects described by nonlinear systems of ordinary differential equations above the second order is not solved. In order to solve the problem of the synthesis of control systems for nonlinear objects, new methods of linearization based on geometric methods have recently been developed. These methods allow linearization of nonlinear control systems using feedback in the "input-state" space when the output variables are used for control and linearization. The solution of the problem of controlling a diesel train with a traction asynchronous drive is given by means of the linearization method in the "input-state" space for the case when the control object is described by the system of ordinary nonlinear differential equations of the 23rd order. As a result of linearization, a linear mathematical model of a control object in the form of Brunovsky is obtained, which allows using the principle of maximum to obtain the laws of control of the diesel train, providing a schedule of motion with a minimum fuel consumption.
  • Ескіз
    Документ
    Обработка сигналов в бортовой системе управления дизель-поезда ДЭЛ-02
    (Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2018) Носков, Валентин Иванович; Мезенцев, Николай Викторович; Гейко, Геннадий Викторович; Панченко, Владимир Иванович
    Показано, что наличие упругих связей в системе передачи момента, а также постоянно изменяющихся условий сцепления колеса с рельсом приводят к колебаниям на выходе датчика частоты вращения ротора. Проведён анализ различных способов сглаживания этих сигналов. Приемлемым оказалось сглаживание сигналов путём вычисления простого скользящего среднего. Предлагается обработка сигналов, получаемых с датчиков частоты вращения двигателей в тяговом асинхронном приводе.
  • Ескіз
    Документ
    Способ обнаружения и защиты от боксования дизель-поезда на основе нечёткой логики
    (Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2017) Дмитриенко, Валерий Дмитриевич; Носков, Валентин Иванович; Мезенцев, Николай Викторович; Гейко, Геннадий Викторович
    Предлагается способ обнаружения и защиты от боксования тягового асинхронного привода дизель-поезда на основе нечёткой логики. Выполнена доработка математической модели тягового асинхронного привода, описана работа системы обнаружения и защиты от боксованияи приводятся результаты моде-лирования.