Кафедра "Теплотехніка та енергоефективні технології"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2810

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/teplo

Від 2008 року кафедра має назву "Теплотехніка та енергоефективні технології", первісна назва – кафедра загальної теплотехніки.

Кафедра загальної теплотехніки створена в 1950 році. Першим її завідувачем був кандидат технічних наук, доцент Павловський Гаврило Іванович. З 1968 року вона стала випускаючою, на даний час підготовлено понад 1500 спеціалістів. На кафедрі сформувалася наукова школа з дослідження тепломасообмінних процесів в дисперсних газорідинних потоках.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Метод численного анализа теплового состояния мембранных поверхностей нагрева
    (НТУ "ХПИ", 2014) Шевелев, Александр Александрович; Тарасенко, Александр Николаевич; Павлова, Виктория Геннадьевна; Барвинок, В. С.; Павлюченко, А. М.
    Запропоновано метод чисельного визначення теплопередачі мембранних поверхонь стосовно до водяних економайзерів котлів-утилізаторів серії КУ 40...100. Алгоритм чисельного розрахунку розроблений для математичної моделі складається з двох взаємопов'язаних диференціальних рівнянь теплопровідності для ребра і циліндричної частини мембранних труб. Отримані результати чисельних досліджень, що дозволяють визначити ефективність застосування мембранних поверхонь для водяних економайзерів.
  • Ескіз
    Документ
    Переходные характеристики двухходового трубчатого теплообменного аппарата
    (НТУ "ХПИ", 2011) Шевелев, Александр Александрович; Тарасенко, Александр Николаевич; Барвинок, В. С.
    On the basis of numeral design the self-reactance analysis of transients of tubular two-thread heat-exchange vehicle isconducted. A heat-exchange vehicle isexamined as an object with distributive parameters. The executed decisions allowed to get transitional descriptions of heat-exchange vehicle depending on the rate of change of temperature of warming heat-carrying agent for the row of characteristic values of aquatic numbers of heat-carrying agents.