Кафедра "Теплотехніка та енергоефективні технології"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2810

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/teplo

Від 2008 року кафедра має назву "Теплотехніка та енергоефективні технології", первісна назва – кафедра загальної теплотехніки.

Кафедра загальної теплотехніки створена в 1950 році. Першим її завідувачем був кандидат технічних наук, доцент Павловський Гаврило Іванович. З 1968 року вона стала випускаючою, на даний час підготовлено понад 1500 спеціалістів. На кафедрі сформувалася наукова школа з дослідження тепломасообмінних процесів в дисперсних газорідинних потоках.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Спосіб комбінованого вироблення електричної та теплової енергії
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Пильов, Вячеслав Володимирович; Єфімов, Олександр В'ячеславович; Пильова, Тетяна Кузьмівна; Каверцев, Валерій Леонідович; Тютюнник, Лариса Іванівна; Гаркуша, Тетяна Анатоліївна; Єфімов, Дмитро Олександрович
    Спосіб комбінованого вироблення електричної та теплової енергії включає спалювання палива у двотактному поршневому двигуні внутрішнього згоряння, поєднаному з електрогенератором, подачу повітря у циліндр двигуна крізь систему впуску за допомогою нагнітача, витиснення з циліндра до системи випуску двигуна продуктів згорання під час випуску і повітря під час продувки, подачу потоку газів з системи випуску двигуна у додаткову камеру згорання, де спалюють додаткове паливо, кількість якого визначають в залежності від теплового навантаження установки, і відведення газів в котел-утилізатор для передачі теплової енергії цільовому теплоносію. За допомогою нагнітача крізь систему впуску, циліндр та систему випуску двигуна у додаткову камеру згоряння подають додаткове повітря, кількість якого узгоджують з кількістю додаткового палива за допомогою блока керування.