Кафедра "Теплотехніка та енергоефективні технології"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2810

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/teplo

Від 2008 року кафедра має назву "Теплотехніка та енергоефективні технології", первісна назва – кафедра загальної теплотехніки.

Кафедра загальної теплотехніки створена в 1950 році. Першим її завідувачем був кандидат технічних наук, доцент Павловський Гаврило Іванович. З 1968 року вона стала випускаючою, на даний час підготовлено понад 1500 спеціалістів. На кафедрі сформувалася наукова школа з дослідження тепломасообмінних процесів в дисперсних газорідинних потоках.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Установка для комбінованого вироблення теплової та електричної енергії
    (ДП "Український інститут промислової власності", 2011) Прохоренко, Андрій Олексійович; Шуваєва, Ніна Михайлівна; Пильов, Вячеслав Володимирович; Лобанов, Дмитро Юрійович; Діденко, Олександр Сергійович; Славінська, Олена Валеріївна; Дідух, Роман Олегович
    Установка для комбінованого вироблення теплової та електричної енергії, що містить поршневий двигун внутрішнього згоряння з внутрішнім контуром рідинної системи охолодження та циркуляційним насосом, електрогенератор, котел-утилізатор, що працює на підготовленій воді та сприймає теплоту відпрацьованих газів і системи рідинного охолодження двигуна внутрішнього згоряння, живильний насос з клапаном, систему трубопроводів і газоходів, причому трубопровід підготовленої води розгалужено на два паралельних, яка відрізняється тим, що перший паралельний трубопровід послідовно з'єднує підкачувальний насос, внутрішній контур системи охолодження двигуна, циклічно працюючий відкачувальний насос з клапаном і котел-утилізатор, причому вхід відкачувального насоса і вхід внутрішнього контуру системи охолодження двигуна додатково з'єднані через циркуляційний насос, а другий паралельний трубопровід містить постійно працюючий живильний насос з клапаном, при цьому вихід живильного насоса з клапаном сполучено з першим паралельним трубопроводом між виходом відкачувального насоса з клапаном і входом котла-утилізатора.