Кафедра "Теплотехніка та енергоефективні технології"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2810

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/teplo

Від 2008 року кафедра має назву "Теплотехніка та енергоефективні технології", первісна назва – кафедра загальної теплотехніки.

Кафедра загальної теплотехніки створена в 1950 році. Першим її завідувачем був кандидат технічних наук, доцент Павловський Гаврило Іванович. З 1968 року вона стала випускаючою, на даний час підготовлено понад 1500 спеціалістів. На кафедрі сформувалася наукова школа з дослідження тепломасообмінних процесів в дисперсних газорідинних потоках.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Удосконалення поршня дизеля з об'ємно-плівковим сумішоутворенням
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пильов, Вячеслав Володимирович; Пильова, Тетяна Кузьмівна
  • Ескіз
    Публікація
    Двигун внутрішнього згоряння
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Пильов, Вячеслав Володимирович; Пильова, Тетяна Кузьмівна
    Двигун внутрішнього згоряння, що містить розпилювач форсунки з отворами для подачі палива в камеру згоряння та поршнем, власне тіло якого виконано з алюмінієвого сплаву та який містить камеру згоряння, що має кромку, бічну поверхню і денце, та кільцеву вставку, яку виконано з низькотеплопровідного матеріалу. Кільцеву вставку утворено з ділянок двох видів, які чергуються між собою. При цьому внутрішня поверхня кожної ділянки першого виду співпадає з бічною поверхнею камери згоряння. Ділянки другого виду заглиблені в тіло поршня. При цьому кількість ділянок першого виду відповідає кількості отворів розпилювача форсунки, висота кожної з ділянок першого виду дорівнює 5-20 мм та не перевищує відстань від кромки до денця камери згоряння. Довжина кожної з ділянок першого виду дорівнює 5-30 мм, точка перетину внутрішньої поверхні кожної ділянки першого виду віссю отвору розпилювача форсунки поділяє ділянку так, що відношення частини її висоти, оберненої до кромки камери згоряння, до висоти ділянки першого виду складає 0,1-0,5, а відношення частини її довжини до довжини ділянки першого виду складає 0,2-0,8.