2024 № 2 Актуальні проблеми розвитку українського суспільства
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85542
Переглянути
Документ Вплив конфуціанської традиції на формування сучасної китайської філософії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Безродний, Андрій ГеннадійовичПроаналізовано вплив конфуціанської традиції на становлення та подальший розвиток китайської філософії. Ключовою для розгляду зазначено проблему взаємодії «природа – людина». Доведено, що більшість сучасних філософських напрямів своїм корінням спираються на світоглядні позиції своїх великих попередників; к онфуціанство розглянуто як найбільша філософська спадщина китайського народу, що зробила великий внесок в розвиток філософської думки як Сходу, так й Заходу. Зроблено припущення що філософська думка сучасного Китаю перебуває під неминучим впливом ідей Конфуція. Зроблено спробу простежити механізм впливу позиції конфуціанства на світоглядну позицію сучасних філософських систем.Документ Філософія ХХІ сторіччя в контексті глобальних екологічних завдань. Епоха глобалізаіції та глобалізація освіти: філософський погляд(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чжан, ХунвейСтаття присвячена аналізу сучасного стану філософсько-екологічних досліджень в контексті глобальних технологій та питань потреби модернізації системи освіти з урахуванням збереження національних традицій як чинника стабільного розвитку держави, зокрема. Доведено першочергове питання як підготовки кадрів загальних дисциплін, так і формування у технічної та гуманітарної еліти системи світогляду із збереженням традиційних джерел китайської конфуціанської традиції шанобливого ставлення до природи, та, зокрема, до екологічних чинників філософсько-екологічної освіти в освітньому процесі демократичного Китаю. Підкреслено значення аналізу та впровадження констант успішної економічної складової у розвиток освіти та філософії, стратегії модернізації та вдосконалення професійної скерованості менеджерів освітньої галузі.