2024 № 2 Актуальні проблеми розвитку українського суспільства
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85542
Переглянути
Документ Розвиток інклюзивної освіти в Україні через призму статистичних даних(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Поступна, Олена Вікторівна; Шведун, Вікторія ОлександрівнаСтаття присвячена дослідженню розвитку інклюзивної освіти в Україні через призму статистичних даних. Встановлено, що в умовах глобалізації світового суспільства та умовах воєнного стану в Україні, інклюзивна освіта є довгострокової стратегією, спрямованою на побудову такого освітнього середовища, яке забезпечить якісну й доступну соціально-освітню інклюзію для всіх людей, які цього потребують. Інклюзивна освіта потребує системного підходу в її організації на всіх рівнях освіти та в усіх типах закладів. Доведено недостатність лише відповідної національної нормативно-правової бази. Підкреслено необхідність розроби сукупності науково обґрунтованих способів, правил, прийомів й методів статистичного вивчення інклюзивої освіти для встановлення чіткого порядку збирання, обробки та аналізу інформації (статистичну методологію).