2024 № 2 Актуальні проблеми розвитку українського суспільства

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85542

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Кластер у секторальній відбудові освіти України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Колісніченко, Наталя Миколаївна
    Обґрунтовано роль і значення кластеру та кластеризації у секторальній відбудові освіти України; уточнено термін «кластер», ідентифіковано основні характеристики кластерів; досягнення необхідної «критичної маси» у розмірі кластера; життєздатність кластерів; залучення до інноваційного процесу. Визначено поняття «освітній кластер» («освітньо-науковий кластер») та сформульовано характерні особливості кластеризації в освіті. Зазначено, що у практичному плані кластерний підхід в освіті реалізується в управлінні освітніми кластерами. Виділено рівні кластеризації в освіті: рівень окремих компетенцій (кластер освітніх компетенцій); рівень освітньої програми; рівень закладу освіти; рівень території/територіальної громади. Досліджено регіональний соціокультурний освітній кластер.