2024 № 2 Актуальні проблеми розвитку українського суспільства
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85542
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Техніка та її відношення до ретрофутурології з погляду історії розвитку суспільства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кривенко, Сергій ВолодимировичУ статті розглянуто специфіку інженерної діяльності в контексті розгляду особливостей розуміння техніки та технологій як віддзеркалення поглядів та потреб суспільства. Зроблено аналіз основ сучасної філософії техніки; розглянуто низку понять, дотичних до кола дослідження в футурології, зокрема прогностику, ретрофутурологію, футуризм, тощо. Доведено, що моделювання, як і уявлення, не лише вибудовують уявне майбутнє, але й тісно пов’язані з уявленнями «про краще», які, на жаль, постійно створюють проблеми для створення нового, яке з одного боку задовольняє потреби та представляє очікування суспільства, а з іншого, мусить біти неподібним до минулого та сучасного. Саме в силу цього, дуже цікаво порівнювати «сучасну» футурологію з «минулою футурологією», тобто ретрофутурологією.Документ Специфіка сучасної китайської філософії та її завдання з огляду глобалізаційних рухів та екологічних викликів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Годзь, Наталія Борисівна; Смоляга, Марина ВіталіївнаСтаттю присвячено аналізу розвитку сучасної китайської філософії та її особливих рис відповідно до традицій, існуючих в китайській філософії. Проведено порівняння висновків китайських та західних і українських науковців відповідно до трансформації загальних глобальних світових тенеденцій розвитку крізь призму китайського світобачення. Доведено, що китайська економічна політика конструктивно упроваджує лінію розвитку та підтримки специфіки реалізації китайського марксизму, втілює конфуціанство у сьогоденні освітянські практики КНР; розглянуто лінію на «Вестернізацію» та «Зелену освіту» щодо підготовки фахівців з новою освітою дослідження питань безпеки економіки країни та питань національних ландшафтів.