2024 № 2 Системний аналіз, управління та інформаційні технології
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84913
Переглянути
Документ Оркестрування робочих процесів взаємодії з клієнтами в корпоративних застосунках(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Колбасін, Вячеслав ОлександровичВ даній роботі розглядається задача побудови системи оркестрування робочих процесів взаємодії з клієнтом на основі подійно-орієнтованого підходу. Замість умовно послідовного централізованого виконання графової моделі робочого процесу пропонується представити робочий процес у вигляді послідовності подій та реакцій системи на них, що дозволяє позбутися потреби в явному очікуванні відповіді від клієнта. В такий моделі операції робочого процесу будуть виконуватися під час обробки подій, а перехід до наступної операції відбуватиметься за рахунок відправлення нового повідомлення з описом цієї операції. Розглянуто централізований та розподілений підходи для виконання переходів між операціями робочого процесу, показані переваги та недоліки кожного з них. Також розглянуто реалізацію механізму очікування відповіді від клієнта, для чого пропонується перед початком взаємодії з останнім зберігати повідомлення у спеціалізованому сховищі, прив’язане до ідентифікатору сеансу взаємодії з клієнтом. А після надходження даних від клієнта – додавати їх до повідомлення і відправляти його назад в чергу повідомлень для продовження виконання робочого процесу.