Кафедра "Загальна фармація"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64924

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/medicine/uk/zagalnoyi-farmatsii

Кафедра "Загальна фармація" заснована в 2021 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового медичного інституту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Серед пріоритетних напрямків роботи кафедри – впровадження та удосконалення, разом із партнерами на виробничих базах, сучасних фармацевтично-виробничих технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора наук: 1 – фармацевтичних, 1 – біологічних; 4 кандидата фармацевтичних наук; 2 співробітника мають звання професора, 3 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    IL-1ra stabilizes the thiol-disulfide system in the brain tissues of rats with experimental diabetes
    (Національний фармацевтичний університет, 2017) Suprun, Elina; Tereshenko, Sergei; Piminov, Alexander; Velikiy, Dmitriy; Tsubanova, Natalia; Lukienko, Olga; Kornienko, Valentina
    Effect of piracetam, thiocetam and interleukin-1 receptor antagonist (IL-1 ra) (7.5 mg/kg) on the values of thiol-disulfide system (TDS) and protein oxidative modification (POM) was studied based on the rat alloxan diabetes model. It is established that post-ischemic damage to brain tissue of the experimental animals was followed by multidirectional thiol-disulfide imbalance (increase in levels of oxidized forms of glutathione and thiols on the background of sharp decrease in their reduced forms), decreased activity of TDS enzymes (glutathione peroxidase and glutathione reductase) and increased level of POM markers - APhH and KhH. It is proved that course introduction of piracetam, thiocetam and IL-1ra was beneficial in stabilizing TDS and POM values, normalizing activity of glutathione peroxidase and glutathione reductase, with maximum activity noted for IL-1ra.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні технології та інноваційні підходи в освітній діяльності Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації
    (2018) Пімінов, О. Ф.; Великий, Дмитро Львович; Огарь, С. В.; Шульга, Л. І.; Лукієнко, О. В.
    Сучасний фармацевтичний сектор галузі охорони здоров’я динамічно розвивається і потребує кваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців, які здатні до безперервного професійного розвитку. Це завдання успішно вирішує Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету (ІПКСФ НФаУ) та забезпечує потребу безперервного післядипломного навчання працівників фармацевтичного сектора галузі охорони здоров’я від первинної спеціалізації (інтернатури) та під час подальшого професійного розвитку протягом усього періоду фармацевтичної діяльності. Мета: узагальнення досвіду використання в освітньому процесі ІПКСФ сучасних технологій навчання та інноваційних підходів, що застосовуються в освіті дорослих людей. Результати. Безперервний процес інновацій, нині притаманний усім сферам діяльності, динамізує ринок праці і вимагає від спеціаліста фармації здатності у найкоротші терміни адаптуватися до змін соціально-економічного середовища та готовності розвивати фахові компетентності упродовж професійного життя. ІПКСФ, відповідно до сучасних викликів, оновлює свою освітню платформу, яка відображає основні види діяльності з реалізацією світових тенденцій розвитку вищої фармацевтичної освіти. Застосування інноваційних технологій обумовлено специфікою післядипломної освіти, що здійснюється у швидкооновлюваному інформаційному просторі. Викладачі системи післядипломної освіти мають максимально використовувати інтерактивні методи, спрямовані на активізацію уваги слухачів до навчального матеріалу та критичного мислення. Висновки. Сучасний безперервний професійний розвиток працівників фармацевтичного сектора охорони здоров’я неможливий без освоєння й упровадження інноваційних форм освіти. Сьогодні для України актуальною і реально можливою є реалізація освітньої моделі «освіта потягом життя», що вимагає підтримки та розвитку підсистем цієї моделі: неформальної та інформальної освіти, онлайн-освіти, інших моделей навчання, які відповідають сучасним освітнім потребам завдяки широкому запровадженню освітніх інновацій.