Вісник № 10
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15000
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Комплексний комбінований прогрів: системний підхід до формування схем забезпечення оптимального температурного стану ТЗ в умовах експлуатації(НТУ "ХПІ", 2015) Грицук, Ігор ВалерійовичThe article describes the results of the formation of a systematic approach to ensure optimal temperature condition of the vehicle in service with the help of a complex combined with warm thermal storage technology. The prevailing approach allows the system to explore all possible schemes integrated system for combined heating motor vehicle and (or) power plant arising from patterns (morphology) structure. This approach takes into account, besides the already known and unusual options that under normal bust could be neglected. This, unlike the simple enumeration is eliminated undesirable option skip any options. This is an opportunity to consider the long–term technical solutions while still in the stages of design and technological development, or those who currently do seem inconsistent to study the processes of warming up the engine.Документ Експериментальні дослідження процесу електродинамічного гальмування гібридного автомобіля(НТУ "ХПІ", 2015) Дембіцький, В. М.Проведено огляд попередніх досліджень систем рекуперативного гальмування. Відмічено особливості робіт науковців, які проводили дослідження систем електродинамічного гальмування. Проведено експериментальні дослідження процесу електродинамічного гальмування з рекуперацією енер гії гібридного автомобіля особливо малого класу. Запропоновано математичну модель, яка описує процес гальмування. Здійснено розрахунок коефіцієнтів регресії та перевірено адекватність математичної моделі. Встановлено, що застосування регульованого електродинамічного гальмування з рекуперацією енергії дозволить здійснювати його з максимальною ефективністю та акумулюванням електричної енергії.