Кафедра "Автоматизовані електромеханічні системи"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7549

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/aems

Від 1992 року кафедра має назву "Автоматизовані електромеханічні системи", попередня назва – кафедра "Електрифікація промислових підприємств", первісна – кафедра електроустаткування. Кафедра електроустаткування заснована у 1930 році професором Павлом Петровичем Копняєвим – основоположником Української та Харківської школи електротехніки. Першим завідувачем кафедри був Борис Осипович Кремінь.

Кафедра займається підготовкою спеціалістів (бакалаврів, спеціалістів та магістрів) з електромеханічних систем автоматизації, електроприводу, мехатроніки та робототехніки. З часу створення кафедрою підготовлено понад 5,5 тисяч інженерів, спеціалістів, магістрів, зокрема понад 300 магістрів та кандидатів технічних наук для 47 країн світу

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктора технічних наук, 13 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 2 співробітника мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Создание карманных лабораторий на кафедре «автоматизированные электромеханические системы» НТУ "ХПИ"
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2019) Анищенко, Николай Васильевич; Алехин, Сергей Алексеевич
    Рассматривается создание карманной лаборатории с использованием портативного устройства сбора данных NI myDAQ для изучения способов регулирования частоты вращения двигателя постоянного тока. Разработан виртуальный прибор лабораторной установки с двигателем типа П92. Дано описание лабораторной установки и порядок проведения лабораторной работы. Приведены результаты выполнения экспериментов для регулирования частоты вращения двигателя при изменении сопротивления обмотки якоря, напряжения питания обмотки якоря и магнитного потока.