Кафедра "Автоматизовані електромеханічні системи"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7549

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/aems

Від 1992 року кафедра має назву "Автоматизовані електромеханічні системи", попередня назва – кафедра "Електрифікація промислових підприємств", первісна – кафедра електроустаткування. Кафедра електроустаткування заснована у 1930 році професором Павлом Петровичем Копняєвим – основоположником Української та Харківської школи електротехніки. Першим завідувачем кафедри був Борис Осипович Кремінь.

Кафедра займається підготовкою спеціалістів (бакалаврів, спеціалістів та магістрів) з електромеханічних систем автоматизації, електроприводу, мехатроніки та робототехніки. З часу створення кафедрою підготовлено понад 5,5 тисяч інженерів, спеціалістів, магістрів, зокрема понад 300 магістрів та кандидатів технічних наук для 47 країн світу

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктора технічних наук, 13 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 2 співробітника мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Система управления синхронной машиной в режиме стартера
    (Наука і техніка, 2016) Анищенко, Николай Васильевич; Канунников, Роман Васильевич; Яровой, Геннадий Иванович
    Применение тягового синхронного генератора в режиме стартера позволяет значительно упростить механическую часть дизель-генератора. Однако для управления синхронной машиной в этом режиме необходимо реализовать дополнительные законы регулирования. Исходя из особенностей энергообеспечения автономных транспортных средств (тепловоз) предложен выбор аппаратной части системы. Рассмотрена структура векторной системы управления синхронной машиной в режиме стартера. Выбор управляющих координат аргументирован, исходя из требований к системам запуска дизелей.