Вісник № 59
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20523
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Публікація Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників(НТУ "ХПІ", 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаАвторами запропоновано методичні та практичні пропозиції щодо використання збалансованої системи показників при формуванні інноваційно-інвестиційної політики промислового підприємства. Розроблено методи визначення потенційних можливостей збалансованої системи показників для вітчизняних підприємств, надано пропозиції по складу традиційний складових цієї системи у відповідності з поставленими завданнями.Документ Сучасний стан розвитку інноваційної діяльності на промислових підприємствах України(НТУ "ХПІ", 2015) Майстро, Руслана Григорівна; Цюпка, Дмитро АндрійовичСтан інноваційної діяльності в Україні більшістю експертів-науковців визначається як кризовий і такий, що не відповідає сучасному рівню розвитку інноваційних процесів в країнах, для яких інноваційний розвиток є ключовим фактором економічної стратегії. У даній статті розглянуто сучасний стан розвитку інноваційної діяльності, а також способи підвищення розвитку інноваційного потенціалу промислових підприємств в Україні.Документ Управління інноваційним потенціалом підприємства в сучасних умовах ведення бізнесу(НТУ "ХПІ", 2015) Микитась, Олександр Олександрович; Миронова, Марія КостянтинівнаУ статті проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття "управління інноваційним потенціалом підприємства" та доведено роль та значимість цього процесу для розвитку українських підприємств в сучасних умовах ведення бізнесу. У галузях, в яких використовуються інновації, підприємства активно змагаються у швидкості їх впровадження. Уміння формувати й ефективно використовувати інноваційний потенціал стає вирішальним фактором забезпечення конкурентоспроможності та розвитку вітчизняних підприємств. Також у статті розкрито сутність процесу управління інноваційним потенціалом підприємства в сучасних умовах ведення бізнесу, виявлено основні проблеми та основні напрями їх вирішення.Документ Формування ціни на інноваційний продукт в залежності від обєкту продажу(НТУ "ХПІ", 2015) Александров, Віталій Володимирович; Болтенко, Вікторія Ігорівна; Мірошніченко, Ірина ЮріївнаФормування ціни на продукти інноваційної діяльності включає аналіз попиту на ринку, стан грошової сфери, розрахунок життєвого циклу продукту, новизни товару, порівнянні ціни та якості, конкурентоспроможності продукту. Цінова стратегія визначається діяльністю, що орієнтується на покращення прогнозного рівня ціни у відповідності з умовами реальної ринкової ситуації та знаходженням й впровадженням необхідних цінових заходів з метою ефективнішого використання ціни на продукцію підприємства.