Вісник № 09

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/36107

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості функціонування релейного захисту в розподілених системах тягового електропостачання
    (НТУ "ХПІ", 2018) Сиченко, Віктор Григорович; Косарєв, Євген Миколайович; Данилов, Олексій Анатолійович; Губський, Петро Вячеславович; Зубенко, Василь Анатолійович; Пулін, Микола Миколайович
    Впровадження альтернативних джерел електричної енергії у систему тягового електропостачання розподіленого типу підвищує енергетичну ефективність та надійність функціонування, але при цьому змінюється характер протікання енергообмінних процесів, що обумовлює необхідність врахування виникаючих змін струморозподілу для налаштування уставок релейного захисту. Така необхідність викликається збільшенням струмів короткого замикання в розподіленій системі живлення електрорухомого складу за рахунок появи в системі додаткових джерел енергії. Для виключення хибних спрацьовувань та забезпечення селективності необхідно застосовувати мікропроцесорні комплекси релейного захисту, які дозволяють більш точно встановлювати уставки спрацьовування швидкодіючих вимикачів.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання розсіювання і локального концентрування полютантів у придорожньому повітряному просторі
    (НТУ "ХПІ", 2018) Кофанов, Олексій Євгенович
    Дослідження дорожніх умов та виявлення об’єктів підвищеного екотоксикологічного впливу з боку автотранспорту в м. Києві дало змогу за допомогою програмного комплексу MathCad створити просторові моделі та побудувати поля розсіювання емітентів відпрацьованих газів автомобілів (на прикладі чадного газу СО), а також визначити умови розповсюдження забруднювачів до і після модифікації моторного палива дизельної складової транспортного потоку розробленими багатофункціональними присадками й добавками оксигенатного біокомпоненту. Розроблена та апробована методика короткострокового прогнозування забруднення придорожнього міського повітряного простору основними полютантами викидів автотранспортних засобів. За дискретно-інтерполяційного підходу враховано геометричні особливості лінійних джерел забруднення, уточнено локальні забруднення придорожнього простору й прилеглих до автомагістралей територій. Визначено екологічний ефект від модифікації моторного дизельного палива розробленою багатофункціональною присадкою. Доведено, що при гіпотетичному застосуванні розробленої присадки ізоконцентрації токсикантів наближаються до гранично-допустимих значень на меншій відстані від лінійного джерела викиду (автомагістралі).