Кафедра "Теоретична механіка та опір матеріалів"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1121

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/teormeh

Кафедра "Теоретична механіка та опір матеріалів" була утворена у грудні 2021 року шляхом об’єднання кафедр "Теоретична механіка" та "Механіка суцільних середовищ та опір матеріалів" (НАКАЗ № 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Теоретична механіка" була створена ще у 1925 році в Харківському технологічному інституті, а її першим завідувачем став професор Іван Бабаков, відомий вчений у галузі теорії коливань. Теоретичну механіку в Харківському практичному технологічному інституті (нині Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут") викладали ще з 1887 року всесвітньо відомі вчені академік Ляпунов Олександр Михайлович (1887-1893) і академік Стеклов Володимир Андрійович (1893-1903). Кафедра «Опір матеріалів» – первісна назва кафедри "Механіка суцільних середовищ та опір матеріалів", пройшла еволюцію досліджень від експериментальної та будівельної до обчислювальної та комп’ютерної механіки.

Новостворена кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 8 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 8 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Бічні сили, що діють на колеса мостових кранів, і деякі методи їх зниження
    (Одеський національний політехнічний університет, 2019) Григоров, Отто Володимирович; Турчин, Ольга Володимирівна; Аніщенко, Галина Оттівна; Петренко, Надія Олександрівна; Стрижак, Всеволод Вікторович; Радченко, В. С.
    Значне число мостових кранів мають пошкодження конструкції, що виникають в результаті дії бічних навантажень на ходові колеса, однією з причин виникнення яких є неточності установки коліс і непрямолінійність рейкового шляху. У статті розглядається процес виникнення бічних сил і питання оптимізації цих параметрів, а також переваги використання коліс з чавуну з кулястим графітом на підставі емпіричних даних і окремих конструктивних рішень.