Кафедра "Теоретична механіка та опір матеріалів"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1121

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/teormeh

Кафедра "Теоретична механіка та опір матеріалів" була утворена у грудні 2021 року шляхом об’єднання кафедр "Теоретична механіка" та "Механіка суцільних середовищ та опір матеріалів" (НАКАЗ № 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Теоретична механіка" була створена ще у 1925 році в Харківському технологічному інституті, а її першим завідувачем став професор Іван Бабаков, відомий вчений у галузі теорії коливань. Теоретичну механіку в Харківському практичному технологічному інституті (нині Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут") викладали ще з 1887 року всесвітньо відомі вчені академік Ляпунов Олександр Михайлович (1887-1893) і академік Стеклов Володимир Андрійович (1893-1903). Кафедра «Опір матеріалів» – первісна назва кафедри "Механіка суцільних середовищ та опір матеріалів", пройшла еволюцію досліджень від експериментальної та будівельної до обчислювальної та комп’ютерної механіки.

Новостворена кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 8 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 8 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Analysis of Various Approaches to Modeling of Dynamics of Lifting-Transport Vehicles
    (Science Publishing Corporation, 2018) Grigorov, O. V.; Druzhynin, E. I.; Anishchenko, G. O.; Strizhak, M. G.; Strizhak, V. V.
    The results of analytical and numerical modeling of dynamic characteristics of linear and non-linear mathematical models of the "trolleyload" system of bridge and container cranes are presented. KiDyM software complex is used for numerical modeling, which, based on the use of the apparatus of structural matrices and the built-in computer algebra system, allows the construction of ordinary differential equations of motion of the class of systems under consideration at the analytical level. Recommendations on the possible use of the considered mathematical models of the "trolley-load" system in various regular and forced operation modes of bridge and container cranes are given on the basis of the analysis. The ratio of the results of calculations for various design models of regular and forced operation of the bridge crane has been established. The magnitude of the distribution of the maximum values of the dynamic characteristics of motion of the container crane has been designed by calculating the forced operation mode using various mathematical models.