Кафедра "Теоретична механіка та опір матеріалів"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1121

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/teormeh

Кафедра "Теоретична механіка та опір матеріалів" була утворена у грудні 2021 року шляхом об’єднання кафедр "Теоретична механіка" та "Механіка суцільних середовищ та опір матеріалів" (НАКАЗ № 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Теоретична механіка" була створена ще у 1925 році в Харківському технологічному інституті, а її першим завідувачем став професор Іван Бабаков, відомий вчений у галузі теорії коливань. Теоретичну механіку в Харківському практичному технологічному інституті (нині Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут") викладали ще з 1887 року всесвітньо відомі вчені академік Ляпунов Олександр Михайлович (1887-1893) і академік Стеклов Володимир Андрійович (1893-1903). Кафедра «Опір матеріалів» – первісна назва кафедри "Механіка суцільних середовищ та опір матеріалів", пройшла еволюцію досліджень від експериментальної та будівельної до обчислювальної та комп’ютерної механіки.

Новостворена кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 8 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 8 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Testing of hydrostatic drive of cranes mechanisms
    (AGIR Publishing House, Bucharest, Romania, 2019) Grigorov, O. V.; Anishchenko, G. O.; Petrenko, N.; Strizhak, V. V.; Turchyn, O. V.; Strizhak, M. G.; Okun, A. O.
    At present, the experts of lifting, transport, construction and road equipment are tasked with significantly improving the productivity of loading and unloading operations, improving performance characteristics, increasing the durability and reliability of machines. One of the ways of solving these problems is the widespread use of hydraulic transmissions in various mechanisms of cranes, construction and road machines. The results of researches on the cranes (bridge, tower and portal) with hydrostatic drives of travel and slewing mechanisms are given. The results of testing are compared with the solutions on the computer. Recommendations for a significant increase hydrostatic drives limit number of fatigue cycles of welded joints of crane steel structures in relation to a drive with a phase rotor are given.