Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Інструменти інтернет-комунікацій: класифікація та особливості застосування
    (Хмельницький національний університет, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Дериколенко, Анна Олександрівна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі
    (ТОВ "ДД "Папірус", 2013) Дериколенко, Анна Олександрівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Особливості просування продукції промислового призначення в інтернет
    (ФОП Ткачов О. О., 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Дериколенко, Анна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд
    (Сумський державний університет, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Іванова, Тетяна Євгенівна
    Розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо застосування інструментів компаніями різного масштабу, а також зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні
    (Унiверситетська книга, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Іванова, Тетяна Євгенівна
    Останніми роками в усьому світі все більшого поширення набувають методи ведення бізнесу в Інтернеті, зокрема. інтернет-торгівля. Застосування Інтернету дозволяє швидко і з незначними витратами вивести і просувати продукцію на національний і міжнародні ринки. Торгівля через Інтернет дозволяє істотно знизити вартість продукції, оскільки відпадають потреби в утриманні торгових площ, придбанні торгівельного обладнання, не потрібно утримувати торгівельний персонал тощо. Крім того, споживач у реальному масштабі часу може переглянути номенклатуру продукції, що реалізується, швидко знайти потрібний товар, вияснити його характеристики, ознайомитися з відгуками інших споживачів, обрати зручний спосіб і час доставки товару, провести платежі через Інтернеті і т. ін.
  • Ескіз
    Публікація
    Застосування комп'ютерних інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів маркетологів
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна