Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг м. Сум
    (Сумський державний університет, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ахрамеєва, М. В.; Іванова, Т. Є.
    У статті викладено результати маркетингового аналізу запитів споживачів туристичних послуг Сумської області, а також визначено асортимент туристичних послуг, що здатні задовольнити споживчі запити. Отримані результати можуть бути використані для цілеспрямованого формування і розвитку ринку туристичних послуг Сумщини, формування відповідної інфраструктури, розробки програм соціально-економічного розвитку території.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування методологічних засад туристичного бізнесу в Україні
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2020) Свистунова, Карина Русланівна; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Доведено, що туризм є також однією із небагатьох сфер діяльності, де залучення нових технологій не призводить до скорочення працюючого персоналу, зменшуючи цим самим соціальну напругу у суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    Бренд країни як фактор розвитку національного туристичного бізнесу
    (Сумський державний університет, 2008) Голишева, Євгенія Олексіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг Сумщини
    (Сумський державний університет, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку
    (Університетська книга, 2009) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Голишева, Євгенія Олексіївна
    Розглянуто Anholt Nation Brands Index як перший індекс оцінки брендів країн. Проаналізовано основні показники рівня соціально-економічного розвитку, у яких враховується імідж країни за кордоном. Визначена залежність між брендом країни та її соціально-економічним розвитком. Запропоновані заходи покращання бренду України.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз профілю типових споживачів туристичних послуг Сумщини
    (Інститут економіки, технологій і підприємництва, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Білан, М. І.
    Одним з пріоритетних завдань економічної політики держави є ліквідація диспропорцій соціально-економічного розвитку її регіонів. Це ініціює активний пошук і обґрунтування найбільш сприятливих напрямків їх розвитку. Як свідчить світовий досвід, одним з таких напрямів є розвиток індустрії туризму, переважно тих його видів, які користуються зростаючим попитом, зокрема, екологічного, сільського, маршрутно-пізнавального тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування туристичного бренду регіону
    (2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Визначено, узагальнено і систематизовано особливості формування туристичного бренду регіонів країни. Зокрема, висвітлено: етапи формування бренду, підходи до вибору його ідентифікаторів, основні комунікаційні інструменти, групи сприйняття іміджу і бренду регіону.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове забезпечення виробництва та збуту туристичних послуг
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Носирєв, Олександр Олександрович; Маслак, Марія Володимирівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Товажнянська, Ольга Ігорівна
  • Ескіз
    Документ
    Туристична галузь України як об’єкт маркетингу інтелектуального продукту
    (Луцький національний технічний університет, 2019) Долина, Ірина Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Гармаш, Сергій Володимирович; Виниченко, Анастасія Андріївна
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуально-інноваційний розвиток туристичних підприємств
    (2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Проскурня, Олена Михайлівна; Попов, Микола Олексійович
    Доведено, що специфіка відносин інтелектуальної власності визначає розподіл та привласнення інтелектуального доходу. Наймаючи працівника, туристична фірма привласнює його інтелектуальний капітал разом із його робочою силою, тобто у фірми виникає монополія власності як об’єкт господарювання. Особа - носій інтелектуального капіталу не має фактичного статусу його власника, оскільки така власність юридично не закріплена. Монополія приватної власності працівника на інтелектуальний капітал може виникнути при появі об’єктивованих результатів інтелектуальної діяльності, що підлягають комерціалізації та специфікації прав власності.