Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості підготовки фахівців з вищою освітою в умовах розвитку цифрової економіки
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Окреслено коло актуальних проблем, розв’язання яких потребує внесення змін у систему підготовки фахівців з вищою освітою з метою виживання і розвитку ЗВО в умовах формування цифрової економіки, ініційованого впровадженням технологій І4.0. Запропоновано основні напрями змін у діяльності закладів вищої освіти, які дозволять підвищити ефективність формування кадрового забезпечення розвитку цифрової економіки як передумови переходу України на шлях випереджаючого інноваційного зростання, суттєвого підвищення рівня життя її народу.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг
    (Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Конопелько, Г. М.; Неділько, М. О.; Старків, І. Л.
    Викладено основні положення і результати практичної апробації методичного підходу до аналізу факторів, що впливають на вибір абітурієнтами ВНЗ і спеціальностей підготовки. Запропонований підхід дозволяє точно оцінити споживацькі запити на ринку освітніх послуг конкретного регіону як узагальнено, так і в розрізі випускників окремих закладів середньої освіти, що надає можливість обґрунтовано вести профорієнтаційну компанію, диференціювати заходи комплексу маркетингу освітніх послуг конкретних ВНЗ і підвищити тим самим їх дієвість.