Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка і менеджмент цифрового маркетингу при просуванні інноваційного товару на ринок
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Борзенко, Володимир Іванович; Маслак, Марія Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович
    Викладені в статті результати проведених досліджень свідчать про те, що для цифрової трансформації недостатньо розвитку інформаційних технологій (цифровізації), необхідна перебудова бізнес-процесів, нова організація роботи з даними, формування нових моделей і стратегій бізнесу, навчання і адаптація людей, формування цифрової культури і цифрового суспільства. Важливо, що ці процеси взаємопов'язані, а потенціал організації необхідно розглядати в контексті екосистеми. Доведено, що можливості цифрового маркетингу, цифрових технологій дозволяють компаніям не тільки задовольняти потреби свого клієнта, а й залучати його в свій бізнес, при цьому клієнт отримує дохід. Авторами виділено кілька трендів в роботі підприємств та організацій при формуванні клієнтського досвіду. Як показали результати проведених досліджень, навіть деякі великі підприємства, що працюють на українському ринку, виявилися не готові до швидкої цифрової трансформації свого бізнесу. Це призводить до зниження прибутку, конкурентоспроможності. З іншого боку, отримані результати дослідження дозволили авторам сформулювати і деякі парадокси цифровий трансформації: а) наявність великої клієнтської бази, клієнтських показників не дозволяє розробити правильну маркетингову стратегію, якщо ми говоримо про формування лояльності споживачів до компанії; б) використання цифрових маркетингових інструментів дозволяє значно прискорити шлях проходження споживача від потенційного до лояльного клієнта, клієнта як бізнес-партнера компанії; в) реклама не тільки просуває товар, але і шкодить йому. В цілому ставлення суспільства до реклами різко негативне. Результати досліджень показують, як тільки в популярній телепрограмі настає рекламна пауза витрата води населенням різко зростає: хтось ставить чайник, хтось йде в туалет, а рекламу мало хто дивиться. У будь-якому житловому багатоповерховому будинку перед поштовими скриньками кожен день виростають купи викинутого рекламного сміття якщо постояти і подивитися, то майже все викидають не читаючи; г) реклама схильна прикрашати рекламований предмет. І чим краще вона це робить, тим вона вважається більш ефективніше. Однак, чим ефективніше реклама, тим більше у споживача буде розчарувань і тим імовірніше, що навіть дуже якісний продукт буде недооцінений; д) антиреклама може стати рекламою. На основі викладено матеріалу зроблено узагальнюючий висновок про те, що цифрова маркетингова трансформація дійсно актуальна. У разі своєчасного впровадження і практичного використання ця технологія може допомогти випередити конкурентів і істотно збільшити свою частку на ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції в цифровому менеджменту та маркетингу
    (Луцький національний технічний університет, 2020) Верютіна, Вікторія Юріївна; Борзенко, Володимир Іванович; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг інтелектуальної власності в сфері туризму"
    (2020) Борзенко, Володимир Іванович; Косенко, Андрій Васильович; Носирєв, Олександр Олександрович; Маслак, Марія Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальна власність: магістерський курс
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2019) Перерва, Петро Григорович; Борзенко, Володимир Іванович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Ткачов, Максим Михайлович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Аврамова, Ольга Євгенівна; Тарасенко (Панасенко), Ірина Анатоліївна; Шуба, Ірина Володимирівна; Косенко, Олександра Петрівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Маслак, Марія Володимирівна
    В підручнику викладено основні положення дисциплін магістерського курсу з інтелектуальної власності. Особлива увага приділена питанням економіки, організації та управління процесами створення об’єктів інтелектуальної власності, їх трансферу та комерціалізації, управлінню ефективністю використання на різних етапах життєвого циклу інтелектуального продукту. Детально представлено матеріали по правовій охороні виключних прав та визначенню збитків при їх порушенні. Підручник призначено для студентів технічних, економічних та юридичних університетів, які здійснюють підготовку фахівців в сфері інтелектуальної власності. Велику користь матеріали підручника можуть надати науковцям, аспірантам, менеджерам промислових підприємств, які займаються питаннями інтелектуально-інноваційної діяльності.