Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Технологія вірусного маркетингу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Братух, Олександр Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді визначено, що вірусне повідомлення складається з фраз, які легко запам'ятовуються і спонукають людину передавати інформацію далі. Щоб вірусна інформація активно поширювалася, необхідно включити в повідомлення те, що слухач вважатиме значущим і корисним для себе і для свого оточення. Звичайно, в основі ефективного вірусного повідомлення лежить плідна творча ідея. Як правило, найбільший комунікативний ефект мають дії з елементами гумору.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки діджиталізації комерційної діяльності підприємства
    (2023) Братух, Олександр Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді автори визначили певний прогрес у рівні цифровізації та її сприйнятті в країні, починаючи з розповсюдження сучасного обладнання та закінчуючи підвищенням комп'ютерної грамотності та відкритості до роботи з цифровими інструментами як на рівні кінцевого користувача, так і на рівні бізнес-партнерів, підтверджуючи перспективи діджиталізації польових робіт для компаній та посилення складової персоналізації продажів та маркетингу для підвищення конкурентоспроможності компаній у відкрита цифрова економіка.
  • Ескіз
    Публікація
    Перспективи формування інформаційних технологій в агропромисловому комплексі
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Братух, Олександр Володимирович; Чернишенко, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що відчувається гостра нестача прикладних програмних продуктів для автоматизації роботи багатьох фермерських служб (інженерних, агрономічних, зооветеринарних та ін.). А програмні продукти, що застосовуються в деяких господарствах, покликані вирішувати вузьке коло конкретних завдань в тій чи іншій сфері (племінний облік, розробка сівозмін, технологічних карт, раціонів годівлі та ін.).