Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичний базис формування прибутку підприємства
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Лі, Чао; Геворкян, Артем Юрійович
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення стійкого економічного розвитку підприємств промисловості в умовах конкурентоспроможності
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Гаврик, А. А.; Геворкян, Артем Юрійович
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти формування механізму управління фінансовою стійкістю підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Геворкян, Артем Юрійович; Гаврик, Аліна Андріївна
    У статті розглянуто питання управління фінансовою стійкістю підприємства. Розглянуто трактування поняття фінансової стійкості у вчених-економістів, порівняно визначення. Проаналізовано забезпечення фінансової стійкості підприємств та зміцнення його конкурентоспроможності за рахунок використання комплексу заходів щодо вдосконалення управління фінансами у короткостроковій перспективі. Механізм управління фінансовою стійкістю представлено як сукупність взаємопов'язаних блоків та послідовності пов'язаних між собою етапів. Обґрунтовано необхідність застосувати інструментарій управління фінансовою стійкістю для узгодження цілі розробленої стратегії з загальною стратегією підприємства для подальшої реалізації. Крім того, механізм управління фінансовою стійкістю підприємства представлено як систему суб'єктів управління фінансовою стійкістю підприємства та їх взаємовідносин. Визначено, що розроблений механізм управління функціонує з урахуванням певних організаційних структур, принципів, методів, фінансових інструментів, правових норм з метою встановлення оптимальних параметрів структури та обсягу фінансових активів. Проаналізовано, що зміст даного механізму управління проявляється в його функціях, які забезпечують досягнення мети і виконання певного комплексу завдань. Обумовлено складність організації механізму управління фінансовою стійкістю підприємства. Визначено, що метою механізму є формування управління, яке повинно забезпечувати рівновагу між внутрішньою системою підприємства та його зовнішнім середовищем, враховуючи збереження цілісності в процесі структурних змін, виконання функціональних дій і розширеного відтворення капіталу.
  • Ескіз
    Документ
    Формування міжнародної рекламної кампанії
    (НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Долина, Ірина Володимирівна; Клепікова, Світлана Володимирівна
    Розглянуто основні складові рекламної кампанії підприємства. Зроблено висновок, що рекламну кампанію слід проводити поетапно. Запропоновано рекламну кампанію для ПАТ "Харківська бісквітна фабрика", що складається з п'ятьох етапів. Кожен етап включає в себе певну кількість заходів, що у підсумку повинні збільшити прибуток підприємства та долю ринку кондитерських виробів Таджикістану. Розраховано бюджет рекламної кампанії для ПАТ "Харківська бісквітна фабрика" на ринку Таджикістану.
  • Ескіз
    Документ
    Економіка та управління інноваційною діяльністю
    (НТУ "ХПІ", 2011) Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Матросов, Олександр Дмитрович; Кучинський, Володимир Анатолійович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Гончарова, Галина Дмитрівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Синіговець, Ольга Миколаївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Тимофєєв, Дмитро Володимирович; Посохов, Ігор Михайлович; Гусаковська, Тетяна Олександрівна; Геворкян, Артем Юрійович; Федорова, Ю. В.; Мищенко, І. В.; Васильєва, Н. Г.
    В навчальному посібнику викладені найважливіші сучасні наукові основи економіки інноваційної діяльності промислових підприємств в умовах ринкової економіки. Розглядаються структура, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, економіка, механізм і специфіка створення та комерціалізації інновацій. Навчальний посібник розраховано на студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів і наукових співробітників, а також усіх, хто займається або цікавиться проблемами інноваційної діяльності.