Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Управління конкурентоспроможністю підприємства
    (Український державний університет залізничного транспорту, 2015) Геращенко, Ірина Олексіївна; Шмадченко, О. О.
    В статті систематизовано поняття конкурентоспроможності підприємства, розглянуто багатогранність трактувань вчених економістів, наведено систему показників для оцінки становища конкурентоспроможності підприємства, розглянуто основні рівні конкурентоспроможності підприємства, охарактеризовано методи оцінки конкурентоспроможності та розроблено модель для оцінки становища підприємства і прийняття відповідного рішення в управлінні конкурентоспроможністю підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Бюджетування як сучасний метод управління собівартістю продукції в ринкових умовах
    (Харківська національна академія міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2011) Геращенко, Ірина Олексіївна
    Розглянуто питання, пов'язані насамперед з системним підходом до управління собівартістю, визначено поняття бюджетування, визначено значення бюджетування для підприємства, представлено процес управління собівартістю продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2017) Геращенко, Ірина Олексіївна; Сорокіна, С. В.; Пиркіна, А. А.
    Конкурентоспроможність підприємства є комплексною та багатогранною категорією, яка відображає сукупність порівняльних переваг у різних сферах (економічній, технологічній, кадровій, товарній, ринковій тощо), поєднання яких формує для підприємства більш стійкі позиції на певному ринку у відповідний період часу у порівнянні з визначеними конкурентами. Визначено мету управління конкурентоспроможністю підприємства, об’єкт та суб’єкти управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто особливості забезпечення конкурентних переваг підприємства. Запропоновано інформаційну систему розвитку управлінського потенціалу. Розроблено шляхи покращення конкурентоспроможності підприємства за рахунок виробничого, ресурсного, кадрового, маркетингового, фінансового та інвестиційного потенціалів.