Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Управление инновационной деятельностью. Часть 1
    (Белгородский государственный технологический университет им. В. Г. Шухова, 2012) Перерва, Петр Григорьевич; Глаголев, Сергей Николаевич; Мехович, Сергей Анатольевич; Севостьянов, В. С.; Погорелов, Николай Иванович; Дорошенко, Ю. А.; Фомин, В. Н.; Сомина, И. В.; Реутов, Н. Н.
    В первой части учебного пособия изложены основные положения концепции управления инновационной деятельностью на современном этапе развития экономики. Рассмотрены теоретико методологические основы инновационного и креативного менеджмента, наиболее важные проблемы разработки, освоения производства и управления качеством инновационной продукции, раскрыты экономические аспекты инновационной деятельности предприятия. Особое внимание уделено вопросам стратегического менеджмента и управления рисками инновационной деятельности. Учебное пособие предназначено для магистрантов, аспирантов и преподавателей вузов, а также всех тех, кто интересуется вопросами управления инновационной деятельностью.