Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Комерційна сприйнятливість агропромислового підприємства
    (Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Дюжев, Олександр Вікторович
    Доповідь аналізує основні аспекти комерційної сприйнятливості, включаючи маркетингові стратегії, які дозволяють підприємствам ефективно просувати свої товари та послуги на ринку. Також розглядаються фактори, які впливають на сприйнятливість споживачів до бренду та продукції підприємства, такі як якість продукту, цінова політика, обслуговування клієнтів тощо. Крім того, матеріал доповіді надає поради та рекомендації щодо покращення комерційної сприйнятливості підприємства, включаючи розвиток сильного бренду, вдосконалення продукту та послуг, покращення якості обслуговування та залучення клієнтів через інноваційні маркетингові стратегії. Надані пропозиції є важливими для підприємств, які забезпечити стійкий розвиток у конкурентному бізнес-середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Комерційна сприйнятливісь підприємства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Доповідь аналізує основні аспекти комерційної сприйнятливості, включаючи маркетингові стратегії, які дозволяють підприємствам ефективно просувати свої товари та послуги на ринку. Також розглядаються фактори, які впливають на сприйнятливість споживачів до бренду та продукції підприємства, такі як якість продукту, цінова політика, обслуговування клієнтів тощо. Крім того, матеріал доповіді надає поради та рекомендації щодо покращення комерційної сприйнятливості підприємства, включаючи розвиток сильного бренду, вдосконалення продукту та послуг, покращення якості обслуговування та залучення клієнтів через інноваційні маркетингові стратегії. Надані пропозиції є важливими для підприємств, які забезпечити стійкий розвиток у конкурентному бізнес-середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність комерційної сприйнятливості інновацій
    (2023) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Автори пропонують визначати ефективність інноваційного процесу після його впровадження, так як тільки після введення інновації на ринок стає ясно, задовольняє вона нову потребу ринку чи ні. Найпростіша схема інноваційного процесу включає в себе генерацію нової ідеї, її експериментальну реалізацію, освоєння у виробництві, масовому виробництві і споживанні. Виділення науково-дослідної, техніко-технологічної, виробничої та комерційної функцій в інноваційному процесі визначається цілями підприємства. Цей процес починається з оцінки наявних ресурсів, визначення стратегічної мети, а закінчується окупністю інвестицій.