Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Особливості ціноутворення на науково-дослідні роботи
    (Національна академія Національної гвардії України, 2024) Климентова, Марія Віталіївна
    В доповіді доведено, що ціноутворення на НДР — це складний процес, який залежить від багатьох аспектів: від особливостей самого дослідження, вартості ресурсів і кваліфікації фахівців до ризиків та невизначеності результату. Використання різних методів ціноутворення дозволяє досягти оптимального балансу між інтересами замовника та виконавця, забезпечуючи ефективність і прозорість у фінансових відносинах.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості встановлення цін на науково-технічну продукцію
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Запропоновано визначати науково-технічну продукцію як таку, що містить в собі нові знання або рішення, нові ідеї та науково обґрунтовані практичні методи діяльності, зафіксовані на будь-якому носії інформації, а також моделі, моделі, зразки нових виробів, матеріалів і речовин. При встановленні цін на науково-технічну продукцію її виділяють в особливу групу, що обумовлює специфічні особливості ціноутворення
  • Ескіз
    Документ
    Комерційний потенціал технології: особливості оцінки
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Климентова, Марія Віталіївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обговорюються ключові аспекти оцінки комерційного потенціалу, такі як ринковий аналіз, технічний аналіз, конкурентні переваги, потенціал комерціалізації та фінансова вигода. Відзначається, що успішна оцінка комерційного потенціалу вимагає комплексного підходу та уваги до різних аспектів, що впливають на успішність технології на ринку. Ця тема важлива для бізнес-та інноваційних стратегій, а також для прийняття обґрунтованих рішень щодо розвитку та впровадження нових технологій
  • Ескіз
    Документ
    Підходи до встановлення цін на аграрну продукцію
    (Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Климентова, Марія Віталіївна
    Доведено, що ефективне ціноутворення на наукову продукцію часто вимагає постійного аналізу ринкових умов, змін витрат та стратегічних цілей компанії для забезпечення конкурентоспроможності та прибутковості продукту. Під час визначення методів ціноутворення на наукову продукцію важливо враховувати ряд факторів, таких як витрати на дослідження та розробку, конкуренція на ринку, цінність продукту для клієнтів та стратегічні цілі підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Методи ціноутворення
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Визначено, що бренд університету визначається як унікальна ідентичність та репутація цього навчального закладу, яка впливає на сприйняття його студентами, випускниками, педагогічним персоналом, потенційними студентами, батьками та громадськістю загалом. Створення сильного бренду для університету є ключовим для залучення та збереження найкращих студентів і забезпечення успіху навчального закладу в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Методи ціноутворення на наукову продукцію
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Доведено, що ефективне ціноутворення на наукову продукцію часто вимагає постійного аналізу ринкових умов, змін витрат та стратегічних цілей компанії для забезпечення конкурентоспроможності та прибутковості продукту. Під час визначення методів ціноутворення на наукову продукцію важливо враховувати ряд факторів, таких як витрати на дослідження та розробку, конкуренція на ринку, цінність продукту для клієнтів та стратегічні цілі підприємства.