Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 34
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до ранжування інтелектуально-інноваційних технологій інновацій
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    В основу пропонованої моделі ранжування інноваційних технологій покладено цілісне уявлення про їх готовність до комерціалізації науковими колективами промислових підприємств, що в сучасних реаліях стає своєрідним фундаментом для інноваційного розвитку, формування людського капіталу, зростання якості життя та трансформацій у суспільстві Пропонована модель – це сукупність завершених процесів оцінки технологічної, організаційно-виробничої та ринкової готовності інноваційної технології до комерціалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка комерційного потенціалу інтелектуальної власності
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Надано пропозиції по формуванню процесів управління інтелектуальною власністю на промисловому підприємстві. Визначено їх зміст та особливості, надано пропозиції по підвищенню ефективності створення та використання об’єктів інтелектуальної власності.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості комерціалізації креативних інтелектуальних технологій
    (2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що для детальнішої характеристики креативної інтелектуальної технології як результату надзвичайно важливим є оцінювання рівня її новизни. Таку оцінку запропоновано надавати, використовуючи різні показники (критерії). До них слід віднести рівень новизни (радикальності) технології, тип чи масштаб новизни.
  • Ескіз
    Документ
    Вимоги до комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Комерціалізація науково-технічних розробок істотно орієнтована на різні вимоги нетехнічного характеру: ринок, інвестори, конкретні покупці. Вимоги ринку - це вимоги до доступності різноманітної маркетингової інформації, яка стосується науково-технічних пріоритетів у своїй країні та за її межами розвитку в таких сферах, як основні галузі, споживання, експорт та імпорт товарів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження методологічного змісту комерційного потенціалу інноваційної технології
    (2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Визначено, що інноваційнатехнологія це лише інструмент для отримання продуктового чи процесного результату, на наш погляд, є певною мірою вузьким підходом. За його використання неможливо повною мірою розкрити багаторівневу економічну сутність цієї категорії. Потрібно також враховувати і те, що у ринкових умовах інноваційна технологія повинна мати комерційний потенціал. Це означає, що на певному ринку ця інноваційна технологія повинна формувати платоспроможний попит на її використання, набувати товарної форми та бути проданою потенційним споживачам.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми комерціалізації інтелектуальної власності в Україні
    (ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власності та їх впровадження є актуальною проблемою подальшого економічного зростання національної економіки України. Від наявності науково-технічних розробок та об’єктів інтелектуальної власності залежить вирішення питань модернізації промисловості, нової індустріалізації, забезпечення інноваційного розвитку, розумного зростання.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка креативності інноваційних технологій з використанням рівнів готовності
    (2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Доведено, що концепція рівнів готовності використовується для оцінки поточного стану та в певній мірі перспектив розвитку інтелектуально-інноваційних технологій, що розробляються або купуються, і компонентів складних технічних систем. Рівні готовності технологій дозволяють оцінити, як далеко просунулась технологія, починаючи від ідеї її створення до поточного стану сьогоднішнього дня.
  • Ескіз
    Документ
    Етапи комерціалізації інтелектуальних та інноваційних технологій
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що процес комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій полягає в виділенні ряду етапів, проходження яких призводить до їх трансформації в ефективні технології, які надають їх власникам певні комерційні переваги.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми комерціалізації інноваційних технологій
    (2022) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Доведено, що на процес комерціалізації інновацій впливає і глобальна економічна криза та війна росії проти нашої країни, оскільки нестабільний стан світової економіки та суттєве порушення енергетичної інфраструктури негативно впливає на впровадження інновацій. Це пояснюється бажанням підприємств мінімізувати свої інноваційні ризики.
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічні засади маркетингового забезпечення комерціалізації інтелектуальної власності
    (Одеський національний політехнічний університет, 2022) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна; Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Розглянуто теоретико-методологічні питання маркетингового забезпечення інтелектуальних технологій. Проведено дослідження сутності терміну «інтелектуальна власність» та на основі узагальнення існуючих пропозицій різних дослідників надано авторське визначення цієї дефініції. Категорію «інтелектуальна власність» запропоновано розуміти як систему відносин, що виникають у процесі створення та використання інтелектуального продукту, а також розподілу результатів цього використання. У цьому визначенні поєднані ключові складові системи відносин власності: права володіння, користування та розпорядження об'єктами власності, а також головна характеристика об'єктів – їхня приналежність до інтелектуального продукту. Основною складовою маркетингового забезпечення інтелектуально-інноваційних технологій визначено ступінь та ефективність їх комерціалізації.