Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції міжнародного трансферу технологій
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Шаповал, Віктор Станіславович; Косенко, Андрій Васильович
    Визначено, що перед Україною, що має сприятливі перспективи збільшення експорту технологій, стоїть завдання вибудовування системи його підтримки щодо надання необхідних аналітичних та консультаційних послуг, допомоги у процесі підготовки та подання заявок на отримання правової охорони результатів інтелектуальної діяльності на зовнішніх ринках
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальні технології
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бердос, Максим Петрович; Косенко, Андрій Васильович
    Інтелектуальні технології охоплюють широкий спектр інноваційних інструментів і методів для вирішення складних завдань. В доповіді особлива увага приділена машинному навчанню (Machine Learning). Це підгалузь штучного інтелекту, яка дозволяє комп'ютерам вчитися з даних і досвіду, а не явно програмуватися для виконання певних завдань. Машинне навчання використовується для прогнозування, класифікації, аналізу даних, рекомендаційних систем та інших задач.
  • Ескіз
    Документ
    Комерційна сприйнятливість
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович
    Комерційна сприйнятливість визначається як здатність підприємства привертати увагу та зберігати інтерес споживачів до своїх товарів чи послуг. Комерційна сприйнятливість підприємства включає в себе такі аспекти, як створення сильного бренду, розробка ефективних маркетингових стратегій, підтримка високої якості продукції та послуг, а також побудова довгострокових відносин із клієнтами.
  • Ескіз
    Документ
    Управлінські конфлікти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Остапенко, Денис Сергійович; Косенко, Андрій Васильович
    Доведено, що ефективне управління конфліктами включає в себе: розуміння причин конфлікту, тобто важливо аналізувати корінні причини конфлікту, щоб розробити ефективні стратегії врегулювання; створення відкритого середовища: створення атмосфери відкритості та взаєморозуміння сприяє запобіганню конфліктів; використання конструктивних методів вирішення: застосування таких методів, як переговори, компроміси і медіація, допомагає вирішити конфлікт.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційнe забезпечення міжнародного бізнесу для підвищення його конкурентоспроможності
    (Інтерсервіс, 2024) Косенко, Андрій Васильович; Коростельов, М. В.; Кітаєв, О. М.; Рощаховський, Т. І.
    Доведено, що інформаційне забезпечення міжнародних бізнес-структур відіграє ключову роль у забезпеченні їхньої ефективності та конкурентоспроможності на глобальному ринку. Інформаційні системи дозволяють інтегрувати та автоматизувати різні бізнес-процеси, такі як фінанси, логістика, виробництво та ресурсне планування, у міжнародних компаніях. Це сприяє підвищенню ефективності та спрощенню управління операціями. Дані системи допомагають збирати та аналізувати інформацію про клієнтів, їхні потреби та попит, що дозволяє міжнародним компаніям ефективно взаємодіяти з клієнтами та вдосконалювати свої продукти та послуги.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність комерційної сприйнятливості інновацій
    (2023) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Автори пропонують визначати ефективність інноваційного процесу після його впровадження, так як тільки після введення інновації на ринок стає ясно, задовольняє вона нову потребу ринку чи ні. Найпростіша схема інноваційного процесу включає в себе генерацію нової ідеї, її експериментальну реалізацію, освоєння у виробництві, масовому виробництві і споживанні. Виділення науково-дослідної, техніко-технологічної, виробничої та комерційної функцій в інноваційному процесі визначається цілями підприємства. Цей процес починається з оцінки наявних ресурсів, визначення стратегічної мети, а закінчується окупністю інвестицій.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні засади оцінювання інноваційної діяльності сільськогосподарських організацій
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Ільїна, Валерія Валеріївна; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    В рамках проведеного дослідження виявлено, що для оцінки інноваційної діяльності необхідно використовувати комплексну модель, яка включала б робочий шаблон, в якому визначено і найкращим чином згруповані фінансові та нефінансові основні показники інноваційної діяльності сільського господарства, а також їх можливість використання на практиці.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори ефективності сенсорного маркетингу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Гарна, Ульяна Юріївна; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що сенсорний маркетинг давно став предметом пильної уваги як у науковому співтоваристві, так і в ЗМІ. Відносно мала кількість досліджень, проведених у цій галузі, не заважають зробити висновок про те, що нейровізуалізація – інструмент майбутнього, що відкриває широкі можливості перед маркетологами. Його головна перевага полягає в тому, що він дає доступ до інформації, яка недоступна звичними способами.
  • Ескіз
    Документ
    Індустрія 4.0 в системі української економіки
    (2021) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович
    Доведено, що індустрія 4.0 є еволюцією технологій у промисловості, коли традиційні виробничі процеси інтегруються з інфо-комунікаційними технологіями та інформаційними системами підприємства. Досягнення в науці та технологіях у розвиненому промисловому секторі створюють конкурентні переваги, які складно сформувати, які створюють певний бар'єр для входу в галузь нових гравців (включаючи іноземних).
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія маркетингу логістичних послуг у підприємницькій діяльності: ціноутворення та політика розподілу
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    В статті доведено, що маркетингова логістика – це планування, оперативне управління та контроль фізичних потоків матеріалів і готових продуктів, починаючи з місць виникнення потоків вихідної сировини, комплектуючих деталей і т. п. і закінчуючи доведенням кінцевих продуктів до споживачів, з метою найбільш ефективного задоволення їх запитів.