Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія маркетингу логістичних послуг у підприємницькій діяльності: ціноутворення та політика розподілу
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    В статті доведено, що маркетингова логістика – це планування, оперативне управління та контроль фізичних потоків матеріалів і готових продуктів, починаючи з місць виникнення потоків вихідної сировини, комплектуючих деталей і т. п. і закінчуючи доведенням кінцевих продуктів до споживачів, з метою найбільш ефективного задоволення їх запитів.
  • Ескіз
    Публікація
    Підприємництво: інноваційна діяльність, маркетинг, логістичні процеси, облік та оподаткування
    (ТОВ "Планета-принт", 2016) Фортмюллер, Ріхард; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович; Сисоєв, Володимир Вікторович; Посохов, Ігор Михайлович; Косенко, Олександра Петрівна; Побережна, Наталія Миколаївна; Побережний, Роман Олегович; Ткачов, Максим Михайлович; Нестеренко, Роман Олександрович; Побережна, Катерина Вікторівна
    Підручник містить розширені матеріали, що необхідні для розуміння та ведення підприємницької діяльності, розуміння механізмів пошуку та ідентифікації можливостей для бізнесу, написання бізнес плану, аналізу ефективності бізнес - проектів, визначенні питань управління креативністю, маркетингової діяльності, логістичних процесів та особливостей інноваційної складової підприємництва. Призначено для студентів та аспірантів економічних, управлінських спеціальностей та фахівців інженерних та креативних галузей економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Інновації у маркетингу і менеджменті
    (ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Денисенко, Микола Павлович; Жарова, Любов Валеріївна; Жихор, Олена Борисівна; Кармінський, О. М.; Клісіньскі, Я. С.; Ковальчук, С. В.; Лепа, Р. М.; Максимова, Тетяна Семенівна; Мірчев, Ангел Блажев; Мішенін, Є. В.; Перерва, Петро Григорович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Решетнікова, І. Л.; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Баранова, В. В.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Бородіна, І. П.; Бреус, С. В.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Дериколенко, О. М.; Должанський, І. З.; Жданова, О. С.; Жевага, О. О.; Зубов, С. О.; Івченко, Є. А.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Коверга, С. В.; Косенко, Олександра Петрівна; Кривич, Я. М.; Лук'янихін, В. О.; Махнуша, С. М.; Мішеніна, Г. А.; Мішеніна, Н. В.; Нагорний, Є. І.; Олефіренко, О. М.; Охтень, О. О.; Пересадько, Г. О.; Петруня, Віра Юріївна; Підлісна, О. В.; Семенюк, С. Б.; Ткачук, Ю. Я.; Шведун, Вікторія Олександрівна; Школа, В. Ю.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ярова, І. Є.; Боднар, А. В.; Васильєва, О. А.; Гайдабрус, Н. В.; Кропивко, Д. С.; Кугук, В. О.; Кучмійов, А. В.; Левченко, В. О.; Летуновська, Н. Є.; Найда, М. В.; Підлісний, В. В.; Провозін, М. В.; Провозін, Н. В.; Ронь, Я. О.; Росохата, А. С.; Рябченко, І. М.; Сагер, Л. Ю.; Самойленко, І. В.; Сигида, Л. О.; Тимохіна, Я. О.; Тимченко, М. В.; Ткачов, Максим Михайлович; Шатова, В. М.; Шевлюга, О. Г.; Щербаченко, В. О.
    У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траєкторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові инструменти і методи маркетингу та менеджменту інновацій. Розкрито газузеві особливості їх застосування. Для фахівців в області інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, ТОР-менеджерів підприємств і установ. Буде корисний для викладачів, аспірантів і студентів економічних і технічних спеціальностей ВНЗ, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційним розвитком.
  • Ескіз
    Публікація
    Соціально-економічна мотивація інноваційного розвитку регіону
    (Сумський державний університет, 2012) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Александров, І. О.; Андрєєва, Н. М.; Васильєва, Т. А.; Денисенко, Микола Павлович; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Лєонов, С. В.; Маслак, Ольга Іванівна; Мішенін, Є. В.; Перерва, Петро Григорович; Сотник, І. М.; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Харічков, С. К.; Хлобистов, Євген Володимирович; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божидарнік, Т. В.; Воронкова, Т. Є.; Волошин, С. М.; Гриценко, Л. Л.; Грищенко, В. Ф.; Діденко, О. М.; Довгань, Ж. М.; Дудкін, О. В.; Засанська, С. В.; Ілляшенко, К. В.; Караєва, Н. В.; Касьяненко, В. О.; Кліменко, О. В.; Коблянська, І. І.; Кобушко, І. М.; Коновалов, О. Ф.; Косенко, Олександра Петрівна; Костюченко, Н. М.; Кривич, Я. М.; Мельник, Юлія Миколаївна; Мішеніна, Г. А.; Мішеніна, Н. В.; Нагорний, Є. І.; Нездоймінов, С. Г.; Пересадько, Г. О.; Петрушенко, М. М.; Петрушенко, Ю. М.; Письменна, У. Є.; Половян, О. В.; Потапенко, В. Г.; Савченко, К. В.; Скрипчук, П. Г.; Степанюк, Н. А.; Троян, М. Ю.; Циганюк, Д. Л.; Чигрин, О. Ю.; Шевченко, Г. М.; Школа, В. Ю.; Афанасьєва, О. Б.; Буряк, А. В.; Вернидуб, Н. О.; Гібнер, Л. К.; Грищенко, І. В.; Громико, М. Г.; Гусєв, Я. О.; Д'яконов, К. М.; Домашенко, М. Д.; Дубовик, С. В.; Касьяненко, Т. В.; Коробець, О. М.; Котенко, О. О.; Котляревський, О. В.; Куришко, О. О.; Левчук, В. Ю.; Лукаш, С. М.; Марочко, С. С.; Мартинюк, О. М.; Олещук, М. Г.; Омельяненко, В. А.; Оніщенко, В. В.; Пімоненко, Т. В.; Радченко, О. В.; Сигида, Л. О.; Смоленніков, Д. О.; Щербаченко, В. О.; Ярова, І. Є.
    У монографії досліджено теоретичні основи та передумови соціально-економічної мотивації інноваційного розвитку регіону. Запропоновано підходи до формування механізму соціально-економічної мотивації інноваційного розвитку регіону, його фінансового та організаційно-економічного забезпечення на різних рівнях управління. Окрему увагу приділено галузевим та прикладним аспектам соціально-економічної мотивації екологічно безпечного інноваційного розвитку регіону. Для фахівців із питань інноваційного менеджменту, маркетингу інновацій, регіонального розвитку, економіки природокористування, а також викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей ВНЗ.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка виробничо-підприємницької діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2006) Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Гаврись, Олександр Миколайович; Тимофєєв, Володимир Миколайович; Маслак, Ольга Іванівна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Тимофєєв, Дмитро Миколайович; Погорєлов, Ігор Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Гаврись, Микола Олександрович
    У посібнику розглядаються найважливіші сучасні наукові концепції економіки та маркетингу виробництва в умовах ринкової економіки, сучасні форми підприємництва, використання ресурсів і виробничого потенціалу фірми. Особлива увага приділена інтелектуальній власності, економіці інноваційної та інвестиційної діяльності. Посібник призначений для студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників.