Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Технологія управління економічною безпекою підприємства
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Кравцов, Владислав Юрійович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що система економічної безпеки повинна бути унікальною та закритою для не уповноважених осіб та інших суб'єктів господарювання, виходячи з того, що жодна система не може бути ідеальною, і за наявності відомостей про побудову та особливості діяльності системи економічної безпеки, може бути знайдено слабке місце та завдано шкоди підприємству.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний стан та перспективи розвитку економічної безпеки країн ЄС
    (Сумський державний університет, 2024) Кравцов, Владислав Юрійович; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді проведено аналіз європейських країн, таких як Нідерланди, Бельгія, Данія, Люксембург і Швейцарія який показав, що вони прагнуть досягти високого економічного зростання і зберегти свою економічну безпеку в умовах глобальної конкуренції. Не маючи змоги впливати на весь світовий ринок, вони залишаються одними з найсильніших країн з точки зору економічної політики.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна безпека підприємства: комплаєнс-складова
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Перерва, Петро Григорович; Кравцов, Владислав Юрійович
    Доведено, що взаємозв'язок понять «конкурентоспроможність» та «економічна безпека» може розглядатися як на рівні одного суб'єкта, так і на рівні регіонів, країн. На макроекономічному рівні економічна безпека країни забезпечується насамперед ефективністю економічної системи країни, надходженням податків, державним протекціонізмом. Стратегічна конкурентоспроможність забезпечується з допомогою як організаційного, економічного і фінансового механізму, спрямованого досягнення максимальних результатів, як у макро-, так і на мікрорівні з використанням комплаєнс-концепції
  • Ескіз
    Документ
    Економічна безпека як складова ефективного бізнесу
    (Видавець Роман Козлов, 2024) Кравцов, Владислав Юрійович; Крамськой, Дмитро Юрійович; Перерва, Петро Григорович
    Визначено, що економічна безпека промислового підприємства характеризується наступними чинниками: висока фінансова ефективність, самостійність і стійкість підприємства; розвиток і конкурентоспроможність технологічної бази підприємства; високий рівень організації управління підприємством; жорсткий відбір персоналу; забезпечення дотримання екологічних стандартів; ефективний механізм правового регулювання всіх сфер діяльності компанії; забезпечення інформаційної безпеки підприємства; гарантії безпеки співробітників компанії, а також збереження їх майна та професійних інтересів.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження поняття маркетингової безпеки промислового підприємства на світовому ринку
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Кравцов, Владислав Юрійович; Перерва, Петро Григорович; Новік, Ірина Олексіївна
    В доповіді доведено, що однією зі складових економічної безпеки підприємства на світовому ринку є маркетингова безпека. Під маркетинговою безпекою на світовому ринку пропонується розуміти захист підприємства від неефективно обраної моделі поведінки на ринку шляхом уникнення помилок у товарній, збутовій, комунікаційній чи ціновій політиці, тобто маркетингову безпеку на світовому ринку можна охарактеризувати як систему виявлення, аналізу та попередження загроз, що надходять від внутрішніх і зовнішніх елементів маркетингового комплексу компанії. однією зі складових економічної безпеки підприємства на світовому ринку є маркетингова безпека. Під маркетинговою безпекою на світовому ринку пропонується розуміти захист підприємства від неефективно обраної моделі поведінки на ринку шляхом уникнення помилок у товарній, збутовій, комунікаційній чи ціновій політиці, тобто маркетингову безпеку на світовому ринку можна охарактеризувати як систему виявлення, аналізу та попередження загроз, що надходять від внутрішніх і зовнішніх елементів маркетингового комплексу компанії.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова безпека як складова економічної безпеки промислового підприємства
    (Луцький національний технічний університет, 2023) Кравцов, Владислав Юрійович; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що однією зі складових економічної безпеки підприємства на світовому ринку є маркетингова безпека. Під маркетинговою безпекою на світовому ринку пропонується розуміти захист підприємства від неефективно обраної моделі поведінки на ринку шляхом уникнення помилок у товарній, збутовій, комунікаційній чи ціновій політиці, тобто маркетингову безпеку на світовому ринку можна охарактеризувати як систему виявлення, аналізу та попередження загроз, що надходять від внутрішніх і зовнішніх елементів маркетингового комплексу компанії.