Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Позиціонування інновінгу в процесі формування програми розвитку підприємства
    (ФОП Томенко Ю. І., 2020) Лук'яниця, Аліна Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Категорія "інновінг": концептуальний та практичний аспекти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Лук'яниця, Аліна Юріївна; Савченко, Ольга Ігорівна
    Стаття привертає увагу до негативних факторів глобальної економічної кризи та необхідності забезпечення стабільного бізнесу. Визначає головні аспекти планування підприємницької діяльності та привертає увагу до такого допоміжного інструменту у вирішенні цієї проблеми як застосування методів інновінгу. Мета статті - необхідність дослідження терміну "інновінг" та окреслення його принципів і механізмів дії, котрі сприяють підвищенню фінансово-економічної стабільності підприємств та покращенню конкурентоспроможності в умовах глобальної економічної кризи. В статті також розглядається семантичне походження цього поняття.