Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Принципи та переваги мережевого бізнесу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Майстро, Руслана Григорівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що в даний час ефективність використання традиційних прийомів мережевого маркетингу постійно знижується: люди все менше піддаються впливу однотипної і нудної реклами. Виникає гостра потреба у використанні нових прийомів і методів маркетингу і просування товарів. Одним з таких інноваційних і ефективних методів маркетингу є поєднання мережевого маркетингу та інтернет-технологій
  • Ескіз
    Документ
    Економічна ефективність управлінських рішень
    (2023) Савченко, Ольга Ігорівна; Майстро, Руслана Григорівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що економічна ефективність управління у вузькому сенсі характеризується загальними показниками (наприклад, відношенням доходів компанії до витрат на утримання апарату управління) і приватними показниками: часткою адміністративно-управлінських витрат в загальній собівартості підприємства, часткою чисельності управлінських працівників в загальній чисельності працівників на підприємство, керованість навантаженням (фактична кількість працівників на одного співробітника апарату управління) і таке ін.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження підходів до визначення економічної ефективності управлінських рішень
    (2023) Савченко, Ольга Ігорівна; Майстро, Руслана Григорівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що методологія оцінки ефективності управління, заснована на діагностичному обстеженні всієї системи управління підприємством. На основі послідовного аналізу згрупованих по блоках проблем управління підприємством дана методика призводить до оцінки економічної ефективності заходів з автоматизації та раціоналізації процесу управління. Оригінальність такого підходу полягає, перш за все, в тому, що він пропонує розглядати в якості ефекту величину виробничих втрат, яких можна уникнути завдяки вдосконаленню системи управління.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження підходів до визначення економічної ефективності управлінських рішень
    (2023) Савченко, Ольга Ігорівна; Майстро, Руслана Григорівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що економічна ефективність управління у вузькому сенсі характеризується загальними показниками (наприклад, відношенням доходів компанії до витрат на утримання апарату управління) і приватними показниками: часткою адміністративно-управлінських витрат в загальній собівартості підприємства, часткою чисельності управлінських працівників в загальній чисельності працівників на підприємство, керованість навантаженням (фактична кількість працівників на одного співробітника апарату управління) і таке ін.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження підходів до визначення економічної ефективності управлінських рішень
    (2023) Савченко, Ольга Ігорівна; Майстро, Руслана Григорівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обґрунтовано, що узагальнюючими показниками соціальної ефективності у вузькому сенсі можуть бути: частка рішень, прийнятих за пропозицією працівників трудового колективу, кількість працівників, залучених до розробки управлінських рішень. До приватних показників соціальної ефективності відносяться: ступінь технічної оснащеності управлінської праці, плинність кадрів апарату управління, рівень професійної кваліфікації персоналу.
  • Ескіз
    Документ
    Методичній підхід до управління нормами праці на промисловому підприємстві
    (2022) Майстро, Руслана Григорівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    У сучасних умовах призначення процесів управління нормуванням праці – активно впливати на потенційні можливості та результати діяльності підприємств щодо досягнення взаємозалежних економічних та соціальних цілей. Проведені авторами дослідження дозволили розробити методичні положення щодо управління нормами праці на промисловому підприємстві.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія Вадимівна
    У навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.