Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особливості економічної діяльності оптових торгівельних підприємств в мережевих структурах
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Мехович, Єлизавета Сергіївна; Мехович, Катерина Сергіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що в торгівельній сфері існує три відносно незалежні ланки: оптова торгівля, роздрібна торгівля та харчування поза домом. Відповідно, можна виділити підприємства, що займаються оптовою, роздрібною торгівлею, виїзним харчуванням
  • Ескіз
    Документ
    Форсайт-методи в маркетинговій діяльності підприємства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Мехович, Катерина Сергіївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Перерва, Петро Григорович
    У даній доповіді досліджується застосування методів форсайт у маркетинговій діяльності підприємств. Методи форсайт є потужним інструментом стратегічного управління, що дозволяє визначити можливі майбутні сценарії та тенденції, які можуть вплинути на діяльність підприємстваВ доповіді представлено основні підходи до використання методів форсайт у маркетингу, включаючи сценарне моделювання, аналіз тенденцій та прогнозування ризиків.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження проблем ефективності системи управління персоналом
    (2022) Мехович, Єлизавета Сергіївна; Мехович, Катерина Сергіївна; Перерва, Петро Григорович
    Виявлено закономірності, які обґрунтовують принципи та методи розвитку системи управління персоналом в організації, а також особливості розвитку системи управління персоналом у виробництві в умовах ринкової економіки та дозволяють зробити висновок про те, що в сучасних умовах загальної стратегії виживання та розвитку організацій у конкурентній боротьбі повинна враховувати персонал, тобто стратегію участі будь-якого працівника у прийнятті нових рішень.