Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Форсайт-методи в інтелектуальній власності та інноватиці
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Мехович, Катерина Сергіївна
    В доповіді доведено, що форсайт — це методологія, спрямована на довгострокове прогнозування і моделювання майбутнього розвитку науки, технологій, економіки та суспільства. Основна мета форсайту полягає в тому, щоб допомогти суб’єктам
  • Ескіз
    Документ
    Форсайт-методи в маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мехович, Катерина Сергіївна; Дюжев, Віктор Геннадійович
    Визначено, що форсайт-метод може стимулювати інноваційний розвиток, оскільки він сприяє виявленню потенційних напрямків розвитку та нових ідей для продуктів та послуг. Використання форсайт-методу дозволяє підприємству бути більш гнучким та адаптивним до змін на ринку, що сприяє збільшенню його конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості економічної діяльності оптових торгівельних підприємств в мережевих структурах
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Мехович, Єлизавета Сергіївна; Мехович, Катерина Сергіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що в торгівельній сфері існує три відносно незалежні ланки: оптова торгівля, роздрібна торгівля та харчування поза домом. Відповідно, можна виділити підприємства, що займаються оптовою, роздрібною торгівлею, виїзним харчуванням
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження проблем ефективності системи управління персоналом
    (2022) Мехович, Єлизавета Сергіївна; Мехович, Катерина Сергіївна; Перерва, Петро Григорович
    Виявлено закономірності, які обґрунтовують принципи та методи розвитку системи управління персоналом в організації, а також особливості розвитку системи управління персоналом у виробництві в умовах ринкової економіки та дозволяють зробити висновок про те, що в сучасних умовах загальної стратегії виживання та розвитку організацій у конкурентній боротьбі повинна враховувати персонал, тобто стратегію участі будь-якого працівника у прийнятті нових рішень.