Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи вдосконалення аутсорсигових послуг у машинобудуванні
    (НТУ "ХПІ", 2015) Передрій, Андреа Елізабет Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Інтеграція науково-технічної підготовки виробництва в світовому інформаційному просторі
    (НТУ "ХПІ", 2016) Передрій, Андреа Елізабет Юріївна
    Важлива причина, що змушує фірму розширювати науково-технічну кооперацію, використовуючи виділені або сторонні фірми (фірми-аутсорсера), складається в високому ступені ризику великих вкладень в НДДКР. Без освоєння технологій безперервної інформаційної підтримки життєвого циклу продукції вже найближчим часом буде утруднена внутрішня і міжнародна кооперація. Сервіс-провайдер впливає на якість кінцевої продукції, маючи більш кваліфікований і досвідчений штат.
  • Ескіз
    Документ
    Методика вибору компанії-аутсорсера
    (НТУ "ХПІ", 2013) Передрій, Андреа Елізабет Юріївна
    Аутсорсинг - широко застосовуваний в іноземних бізнес-структурах метод перетворень, спрямований на підвищення конкурентоспроможності. У статті представлені методичні положення щодо вибору функцій, які передаються в аутсорсинг та вибору компанії-аутсорсера.