Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Форми комерціалізації інтелектуальної власності.
    (2023) Перерва, Петро Григорович; Капінос, Маріанна Миколаївна; Яскевич, Анна Олегівна; Станєва, Катерина Сергіївна
    Проведені дослідження дозволили обґрунтувати ефективні форми комерційної реалізації результатів інтелектуальної діяльності, що використовуються у світовій практиці. Франчайзинг – це єдина стратегія комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності, яка дозволяє не тільки надати права користування стандартними результатами інтелектуальної діяльності, а й надати всебічний доступ користувачів до різних елементів інтелектуального капіталу.
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальні права креативного бізнесу
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2023) Дюжев, Віктор Геннадійович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    До категорії креативного підприємництва пропонується віднести підприємства, понад 50% витрат яких спрямовані на створення результатів творчої діяльності, а також ті підприємства, більш як половина виручки яких становлять надходження від розпорядження результатами творчості. Саме такий тип бізнесу сьогодні є основним ядром креативних індустрій та креативної економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародний трансфер технологій: сутність та значення
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Євсєєв, Андрій Сергійович ; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що поняття «технологія» і «трансфер» визначаються як теоретиками, так і практиками в цій галузі по-різному. При цьому, незважаючи на різницю формулювань, зазвичай передбачається, що «технологія» - це не обов'язково щось матеріалізоване, але «передача» обов'язково є результатом дій людини. По суті, технологія - це інформація, призначена для використання і досягнення мети, або знання про те, як щось зробити. Передача ж - це переміщення технології за допомогою будь-яких інформаційних каналів від одного її індивідуального або колективного носія до іншого.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання рівня економічної безпеки країни з урахуванням інтелектуально-інноваційних ризиків
    (2022) Сахацька, Єлизавета Ігорівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що економічна безпека любої країни представляє собою інтегровану систему забезпечення ефективного захисту промислового підприємства та його майна, стабільної роботи бізнес-процесів, усунення або мінімізації можливих втрат. Економічна безпека підприємства – це стан, у якому найефективніше використовуються корпоративні ресурси та забезпечується його стійке функціонування.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості експорту інтелектуальної власності
    (2022) Новік, Ірина Олексіївна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що експорт результатів інтелектуальної діяльності має свою специфіку, яку слід враховувати, щоб уникнути необґрунтованих податкових втрат. Вони можуть бути дуже суттєвими, якщо на підприємстві доходи від продажу інтелектуального продукту значно вищі, ніж від реалізації товарів.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми розвитку цифрових технологій в системі національної безпеки
    (2022) Крамський, Дмитро Юрійович; Побережний, Роман Олегович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що головний мотив, який спонукає всі країни прискорити перехід до цифрової економіки, полягає у потребах національної оборони, тобто у здатності попередити або ліквідувати загрози національній безпеці у випадку, якщо потенційний противник має такі засоби нападу, які чинні в даний час ІТ-системи не можуть виявити і нейтралізувати при існуючому рівні розвитку інформаційних технологій або масштабів їх розвитку (застосування).
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості митного захисту виключних прав
    (2022) Косенко, Олександра Петрівна; Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що нині існує стійка тенденція щодо відродження практичної значущості промислової власності, що передбачає використання інтелектуальної, і перш за все, промислової власності не тільки для задоволення споживчого попиту, але й для вирішення поточних виробничих завдань та перспективних проблем на користь вирішення глобальних питань людського розвитку на основі революційних технологій та принципово нових інновацій у різних галузях діяльності (демографія, зміна клімату, підвищення життєвого рівня та здоров'я населення та та ін.).
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка збитків від порушення прав інтелектуальної власності
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2019) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачов, Максим Михайлович
    Розглянуто методи визначення збитків правовласників від порушення виключних прав. Визначено основні методичні підходи до вирішення поставленої задачі. Визначено основні сфери контрафактної продукції в нашій країні.