Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Глобалізація і міжнародні стратегії економічного розвитку
    (2023) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що перспективний розвиток видається ймовірним лише за умови відповідного інструментального коригування державної політики, заходів, спрямованих на відновлення внутрішнього ринку широкого асортименту продукції, інвестування у відбудову втрачених галузей (верстатобудування, приладобудування, електроніка) зі створенням внутрішнього попиту на засоби виробництва і кінцеву споживчу продукцію всередині країни з проведенням відповідної політики імпортозаміщення та експортної орієнтації виробництва. Тільки в цьому контексті буде можлива проактивна стратегія, що провокує нову технологічну траєкторію, яка покаже свою стійкість.