Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Документ
    Стадії підготовки ефективної комерціалізації інновацій
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    Результати проведеного дослідження дозволяють виокремити вісім основних стадій, які повинен пройти розробник інноваційного продукту, для його успішної комерціалізації. В доповіді детально аналізуються всі стадії та надаються рекомендації по їх ефективному проходженню при комерціалізації інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова складова комерціалізації інтелектуальних продуктів
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що реалізація маркетингових процесів є невід'ємною частиною інноваційної діяльності, в умовах інноваційної економіки не може бути інновації без маркетингу. Це твердження є об'єктивним для будь-яких інноваційних процесів, а не тільки для розробки нового продукту.
  • Ескіз
    Документ
    Формування бренду університету засобами PR
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що найкращий спосіб просування бізнесу – це інтеграція в маркетингові стратегії як реклами, так і зв'язків з громадськістю. Використання обох засобів дозволяє збільшити частоту прослуховування цільової аудиторії, тобто споживачі повинні піддатися впливу маркетингового повідомлення кілька разів, перш ніж вони його запам'ятають. Спільне використання реклами і PR має важливе значення для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Сучасний раціональний споживач залишається байдужим до багатьох рекламних повідомлень. Тому рекламодавці шукають способи просування своєї продукції, що дозволяють подолати бар'єр споживчого скептицизму і недовіри.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна діяльність підприємства: трансфер технологій
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Шомоші Верес, Маріанн; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що важливою характеристикою процесу трансферу технологій є класифікація технічних функцій. З точки зору технічних функцій трансфер технологій можна розділити на два основних методи: трансфер технологічних процесів і трансфер технологій продукції. Коли технологія фокусується на впливі на виробничий процес і має ефект підвищення ефективності та розширення виробництва, її перенесення називається технологічним трансфером.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародний трансфер технологій: сутність та значення
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Євсєєв, Андрій Сергійович ; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що поняття «технологія» і «трансфер» визначаються як теоретиками, так і практиками в цій галузі по-різному. При цьому, незважаючи на різницю формулювань, зазвичай передбачається, що «технологія» - це не обов'язково щось матеріалізоване, але «передача» обов'язково є результатом дій людини. По суті, технологія - це інформація, призначена для використання і досягнення мети, або знання про те, як щось зробити. Передача ж - це переміщення технології за допомогою будь-яких інформаційних каналів від одного її індивідуального або колективного носія до іншого.
  • Ескіз
    Документ
    Етапи комерціалізації інтелектуальних та інноваційних технологій
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що процес комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій полягає в виділенні ряду етапів, проходження яких призводить до їх трансформації в ефективні технології, які надають їх власникам певні комерційні переваги.
  • Ескіз
    Документ
    Джерела трансферу інтелектуально-інноваційних технологій
    (2022) Целінська, Анна Андріївна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що розвивати промислове виробництво на рівні останніх досягнень світової науки і техніки можливо і різними альтернативними дорогами. Необхідно вибрати найбільш оптимальний варіант по рівню техніки, капітальних вкладень і ефективності, з врахуванням перспективи і можливих джерел здобуття новітніх технологій - внутрішніх або зарубіжних.
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровізація процесів трансферу технологій
    (ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2022) Верес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що трансфер інтелектуально-інноваційних технологій відноситься до процесу, за допомогою якого певна технологія (включаючи зрілу технологію та технологію у стані винаходу) передається з місця її походження або сфери практики в інші місця чи галузі.
  • Ескіз
    Документ
    Моделі комерціалізації інтелектуальних технологій
    (ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2022) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що загрози цифровій безпеці в сфері інтелектуально-інноваційної діяльності можна поділити на два типи: природні та штучні. До природних належать природні явища, які залежать від людини, наприклад урагани, повені, пожежі тощо. Штучні загрози залежать безпосередньо від людини і можуть бути умисними та ненавмисними. Ненавмисні загрози виникають через необережність, неуважність та незнання.
  • Ескіз
    Документ
    Юридичні детермінанти правової охорони інтелектуальної власності
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що правова охорона інтелектуальної власності дозволяє створити основу для дотримання комерційних інтересів нашої країни, авторів, інвесторів та виробників інтелектуальної продукції від недобросовісної конкуренції у процесі господарського обігу цих результатів.