Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Економічне обґрунтування ефективності використання виробничого потенціалу та стартап-проектів з урахуванням комерційних ризиків
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович; Посохов, Ігор Михайлович; Савченко, Ольга Ігорівна; Лепський, Роман Сергійович; Шеін, Євген Сергійович
    У статті розглядається питання економічного обґрунтування ефективності використання виробничого потенціалу підприємств та стартап-проєктів з урахуванням комерційних ризиків. Дослідження спрямоване на розробку підходів до оптимізації виробничих процесів через інтеграцію інновацій, які пропонуються стартапами, та управління ризиками, що виникають у зв’язку з невизначеністю ринку та технологічними змінами. Основна увага приділяється методам оцінювання економічного ефекту, оцінки комерційних ризиків та стратегіям їх мінімізації для забезпечення стійкості та конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах ринку. Проведено дослідження методик економічної оцінки виробничого потенціалу та стартап-проєктів на промислових підприємствах з урахуванням комерційного ризику. Доведено, що для успішної реалізації стартап-проєктів необхідно враховувати комерційні ризики, пов'язані з невизначеністю ринку, змінами в технологічному середовищі, а також можливими фінансовими втратами. Ефективне управління цими ризиками дозволяє мінімізувати негативні наслідки та забезпечити стабільний розвиток підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Інформаційно-аналітичне забезпечення аутсорсингу багатонаціональних підприємств в умовах міжнародної інтеграції та глобалізації економіки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович; Сусліков, Станіслав Вячеславович; Посохов, Ігор Михайлович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Віннікова, Вікторія Вікторівна
    В статті досліджується роль та значення інформаційно-аналітичного забезпечення в контексті аутсорсингу для багатонаціональних підприємств у сучасних умовах міжнародної інтеграції та глобалізації економіки. За допомогою систематичного аналізу, в статті виявлено ключові фактори, які впливають на ефективність інформаційно-аналітичного забезпечення аутсорсингу для багатонаціональних підприємств. Автори розглядають різні аспекти, такі як вибір постачальника, специфікації та метрики успішності, безпека даних, інтеграція з внутрішніми системами, управління ризиками та інші. Інформаційно-аналітичне забезпечення відіграє ключову роль у забезпеченні конкурентних переваг через ефективне управління даними, аналіз ринкових тенденцій та прийняття обґрунтованих стратегічних рішень. Дослідження розглядає фактори підвищення ефективності аутсорсингу інформаційно-аналітичного забезпечення для багатонаціональних підприємств, включаючи вибір правильного постачальника, специфікації та метрики успішності, ефективну комунікацію та управління відносинами, забезпечення безпеки даних та конфіденційності, інтеграцію з внутрішніми системами та процесами, а також управління ризиками. Висновки статті можуть бути корисними для менеджменту та стратегічного планування багатонаціональних підприємств, що працюють у складних і динамічних умовах глобальної економіки.