Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичної роботи з навчальної дисципліни "Стратегії та інструменти Європейської регіональної політики"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Проскурня, Олена Михайлівна
    Методичні вказівки до практичної роботи та виконання науково-дослідного індивідуального завдання (реферативне завдання) розроблені відповідно до програми і робочої програми дисципліни і призначені для студентів галузі знань 29 Міжнародні відносисни спеціальності 292 Міжнародні економічні відносисни освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр». Вивчення дисципліни «Стратегії та інструменти Європейської регіональної політики» передбачає засвоєння навчального матеріалу при аудиторних занять. Дисципліна «Стратегії та інструменти Європейської регіональної політики» дає можливість окреслити стратегічні аспекти імплементації регіональної політики в країнах Європейського Союзу та перспективи інтеграції України до європейської системи територіальних структур. Розглядаються такі питання як: регіональні порівняльні переваги, стратегічний менеджмент територій; децентралізація влади, місцевий підхід, розміщення традиційних агломерацій (міст і промислових районів) і більш інноваційних відносино-орієнтованих альянсів (кластерів, креативних регіонів), розвиток розумних міст і креативного класу, стимулювання розвитку периферійних регіонів, транскордонне співробітництво та інше. Метою є формування комплексу теоретичних знань з організаційних, правових та процедурних засад регіональної політики, а також ознайомлення з проблемами та практичними методами роботи щодо застосування стратегій та інструментів регіональної політики різними країнами.
  • Ескіз
    Публікація
    Сутність потенціалу конкурентоспроможності підприємства
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2023) Проскурня, Олена Михайлівна; Сусліков, Станіслав Вячеславович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що потенціал конкурентоспроможності міжнародних проектів будь-яких господарюючих об’єктів можна підвищити лише шляхом інновації (впровадження, застосування) покупних чи власних нововведень у сфері підвищення якості будь-яких процесів як на макрорівні (освітні, політичні, законотворчі, відтворювальні та ін.), так і на мікрорівні (маркетингові, інноваційні, інвестиційні, виробничі та інші процеси).
  • Ескіз
    Документ
    Збутова політика підприємства, як елемент поліпшення системи менеджменту якості
    (ФОП Сидоренко А. В., 2020) Олим, К. А.; Проскурня, Олена Михайлівна
  • Ескіз
    Документ
    Формування кадрового потенціалу підприємства та управління кадрами на основі інноваційних підходів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Верещак, В. О.; Проскурня, Олена Михайлівна
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова сутність якості обслуговування в сфері туризму
    (Херсонський державний аграрний університет, 2020) Проскурня, Олена Михайлівна; Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Микола Іванович
  • Ескіз
    Публікація
    Організаційно-економічні засади управління знаннями в туристичному бізнесі
    (Триторія, 2019) Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Проскурня, Олена Михайлівна
    Доведено, що управління знаннями включає в себе елементи стратегічного управління, управління персоналом, маркетингу, організаційного розвитку, економіки, інформатики, теорії створення інформаційних систем, освіти команд, інноваційного менеджменту та ін. Воно розглядає також не тільки окремі елементи цих сформованих дисциплін, а й їх взаємодія.
  • Ескіз
    Документ
    Економіка та управління інноваційною діяльністю
    (НТУ "ХПІ", 2011) Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Матросов, Олександр Дмитрович; Кучинський, Володимир Анатолійович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Гончарова, Галина Дмитрівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Синіговець, Ольга Миколаївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Тимофєєв, Дмитро Володимирович; Посохов, Ігор Михайлович; Гусаковська, Тетяна Олександрівна; Геворкян, Артем Юрійович; Федорова, Ю. В.; Мищенко, І. В.; Васильєва, Н. Г.
    В навчальному посібнику викладені найважливіші сучасні наукові основи економіки інноваційної діяльності промислових підприємств в умовах ринкової економіки. Розглядаються структура, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, економіка, механізм і специфіка створення та комерціалізації інновацій. Навчальний посібник розраховано на студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів і наукових співробітників, а також усіх, хто займається або цікавиться проблемами інноваційної діяльності.