Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційно-аналітичне забезпечення міжнародної економіки
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро Григорович; Мігулін, Дмитро Андрійович
    Проведене дослідження охоплює вивчення та аналіз інформації про глобальні економічні процеси та їх вплив на міжнародні відносини. Включає в себе збір, обробку, аналіз та інтерпретацію даних щодо міжнародної торгівлі, інвестицій, фінансових потоків, політичних рішень та інших аспектів міжнародних відносин. Інформаційно-аналітичне забезпечення допомагає розуміти та прогнозувати зміни у світовій економіці, розробляти стратегії для міжнародного бізнесу та визначати кращі шляхи співпраці між країнами.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз міжнародної конкурентоспроможності
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро Григорович; Прийменко, Ілля Віталійович
    Тема доповіді спрямована на аналіз того, як країни конкурують на міжнародній арені з точки зору їхньої спроможності вести бізнес та залучати інвестиції. Вона охоплює різноманітні аспекти, такі як економічні показники, інновації, технологічний розвиток, політичні умови, культурні та соціальні фактори. Порівняльний аналіз дозволяє зрозуміти сильні та слабкі сторони країн у конкурентному середовищі та ідентифікувати можливості для поліпшення конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародний менеджмент у забезпеченні розвитку економіки
    (2020) Синіговець, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Управління міжнародним бізнесом у формуванні переваг економічного розвитку
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2020) Синіговець, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку вищої освіти виходячи з завдань економічного розвитку і в контексті транснаціональних вимірів міжнародного співробітництва
    (Український державний університет залізничного транспорту, 2021) Синіговець, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток форм міжнародних економічних відносин у становленні сучасного світового господарства
    (Харківський національний університет радіоелектроніки, 2020) Синіговець, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток міжнародного бізнесу як основа створення конкуренції і залучення України до світових інтеграційних процесів
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Синіговець, Ольга Миколаївна; Бєлих, Катерина Олегівна
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародні організації в сучасній системі міжнародної діяльності
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Синіговець, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність інноваційного підприємництва
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Синіговець, Ольга Миколаївна
    В статті визначаються основи ефективного управління інноваціями підприємств. Процес управління націлений на інновації забезпечує досягнення бажаних кінцевих результатів. З точки зору інновацій вибудовуються інвестування, управління персоналом, культура інновацій, система стимулів; реалізується різний набір інструментів і методів, наприклад краудсорсингові змагання ідей, внутрішній венчурний фонд, аналіз настрою клієнтів та інше. Підвищення інноваційних зусиль підприємства забезпечують гармонійні і системні заходи, корпоративний механізм інновацій. Виявлена необхідність постійного виміру стану реалізації інновацій з метою забезпечення максимальної їх ефективності. Визначено роль окремих показників в системі вимірювання і основні чинники їх визначаючі. Вимірювання відслідковує такі аспекти інновацій, як вихідні данні, пропускна здатність і результативність. Показники можуть оцінювати вкладення, процеси і їх контроль, результати. Проведено дослідження критеріїв оцінки ефективності інформаційний технологій. Пріоритетні в оцінці критерії пропонуються для впровадження при визна ченні КРІ збалансованої системи показників підприємства, також визначені зміни системи оцінки для цифрових підприємств. В сучасних умовах здійснення будь-якої діяльності повинна відповідати принципам ефективності. В статті досліджується оцінка ефективності проектів інноваційного підприємництва. Визначаються основні підходи, що використовуються зараз в оцінці ефективності інновацій, і можливість їх використання в оцінці ефективності стартапів. Статична і динамічна оцінки визначені як основні підходи, що застосовуються до оцінки ефективності інноваційних рішень. В результаті визначено складність застосування статичних показників і можливість при певних умовах динамічної оцінки ефективності рішень інноваційного підприємництва. Встановлено відмінні характеристики діяльності суб’єктів інноваційного підприємництва, які визначають вимоги і впливають на результати оцінки ефективності. Інноваційне підприємництво пов’язано з високим рівнем ризику і навіть невизначеністю. Комерціалізація ідей реалізується проходженням різних за змістом стадій, що визначають вимоги і обмеження до оцінки ефективності. Особливості реалізації різних етапів розвитку стартапів обумовлюють пошук нових підходів до оцінки ефективності. В статті визначені основні підходи оцінки ефективності стартапів, критерії ефективності впровадження проектів на основі інформаційних (цифрових) технологій.