Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Транспортно-логістична система України: до та під час війни
    (Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Сисоєв, Володимир Вікторович; Ткач, Л. С.
  • Ескіз
    Документ
    Логістичне забезпечення мережевих структур бізнесу
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2023) Сисоєв, Володимир Вікторович
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання бізнес-процесів у логістиці
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2016) Сисоєв, Володимир Вікторович
    Подано методичні рекомендації до лабораторних робіт, метою яких є закріплення й поглиблення теоретичних знань та практичних вмінь, набуття навичок моделювання бізнес-процесів у логістиці. Усі розрахунки реалізовані в середовищі MS Excel.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації з проведення наукового семінару та звіту з науково-дослідної практики студентів освітнього ступеня "магістр"
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2016) Ястремська, Олена Миколаївна; Колодізєва, Тетяна Олександрівна; Сисоєв, Володимир Вікторович
    У даних методичних рекомендаціях розглядаються загальні питання організації, проведення і підведення підсумків науково-дослідної практики студентів. Викладено організацію проведення практики, вимоги до оформлення звіту, статті та презентації за її результатами.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретична сутність та складові механізму логістичного управління ресурсним забезпеченням силових структур
    (Друкарня "ППНВ", 2011) Сисоєв, Володимир Вікторович
    Розглянута сутність та визначені складові механізму логістичного управління ресурсним забезпеченням силових структур. Запропоновані показники оцінювання ефективності механізму управління.
  • Ескіз
    Документ
    Механізм управління збутовою діяльністю молокопереробного підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2018) Сисоєв, Володимир Вікторович; Сакун, Тетяна Володимирівна
    Управлінська діяльність у сфері збуту виступає в сучасних умовах як один з найважливіших факторів функціонування і розвитку підприємств. Особливості ринку молочної продукції та діяльності на ньому молокопереробних підприємств зумовлюють певні вимоги до управління їх збутовою діяльністю. Сформульовано нове визначення поняття "управління збутовою діяльністю" на основі інтеграції ключових аспектів організаційно-управлінського, маркетингового і логістичного підходів. В процесі формування механізму управління збутовою діяльністю молокопереробного підприємства визначені його мета, стратегічні та тактичні завдання, базові принципи побудови. Сутність управління збутовою діяльністю розкрита в основних управлінських функціях: планування, організації, координації, мотивація і контролю. Виділені фактори зовнішнього і внутрішнього маркетингових середовищ, що впливають на процес управління збутовою діяльністю молокопереробного підприємства. Методи, що використовуються в управлінні збутовою діяльністю, згруповані в чотири групи: аналізу, прогнозування і планування, розробки управлінських рішень та організаційного проектування. Окреслені інструменти, що відображають елементи, на які здійснюється цілеспрямований вплив з метою регулювання умов організації та провадження збутової діяльності молокопереробного підприємства. Запропонована система показників ефективності управління збутовою діяльністю підприємства, що поділяється за видами ефективності та напрямами її оцінювання. Визначені основні етапи реалізації механізму управління збутовою діяльністю та описані заходи й процедури, що виконуються в рамках кожного з них. Розроблений механізм управління збутовою діяльністю є системою взаємопов’язаних та взаємозалежних елементів, які забезпечують прийняття ефективних управлінських рішень у сфері збуту молокопереробного підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Підприємництво: інноваційна діяльність, маркетинг, логістичні процеси, облік та оподаткування
    (ТОВ "Планета-принт", 2016) Фортмюллер, Ріхард; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович; Сисоєв, Володимир Вікторович; Посохов, Ігор Михайлович; Косенко, Олександра Петрівна; Побережна, Наталія Миколаївна; Побережний, Роман Олегович; Ткачов, Максим Михайлович; Нестеренко, Роман Олександрович; Побережна, Катерина Вікторівна
    Підручник містить розширені матеріали, що необхідні для розуміння та ведення підприємницької діяльності, розуміння механізмів пошуку та ідентифікації можливостей для бізнесу, написання бізнес плану, аналізу ефективності бізнес - проектів, визначенні питань управління креативністю, маркетингової діяльності, логістичних процесів та особливостей інноваційної складової підприємництва. Призначено для студентів та аспірантів економічних, управлінських спеціальностей та фахівців інженерних та креативних галузей економіки.