Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методи формування стартап-студій в агросфері
    (Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович
    Доведено, що формування стартап-студій вимагає комплексного підходу, який враховує різноманітні аспекти, такі як ідея, команда, фінансування та стратегія. В науковій доповіді розкриваються декілька найбільш важливих методів, які автори рекомендують використовувати для формування стартап-студій.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стартап-студій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Євген Сергійович; Савченко, Ольга Ігорівна
    В науковій доповіді розкриваються декілька найбільш важливих методів, які автори рекомендують використовувати для формування стартап-студій. Ключовою умовою є постійне вдосконалення та адаптація до змін у ринкових умовах та технологічних трендах