Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Європейський механізм формування підприємництва на засадах стартап-студій
    (Сумський державний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Дьякова, Наталя Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді запропоновано визначати економічну сутність стартап-студії як організацію, яка: працює виключно з самостійно створеними проектами, на відміну від бізнес-акселераторів та бізнес-інкубаторів; створює проекти від етапу створення та відбору ідеї; створює проектні команди для кожного новоствореного інноваційного проекту, тобто наймає підприємців та інших членів команди; паралельно веде кілька інноваційних проєктів (від 2 до 20 одночасно); визначає час управління проектом індивідуально для кожного з них (частіше всього проекти формують досвідчені підприємці).
  • Ескіз
    Документ
    Формування стартап-студій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Євген Сергійович; Савченко, Ольга Ігорівна
    В науковій доповіді розкриваються декілька найбільш важливих методів, які автори рекомендують використовувати для формування стартап-студій. Ключовою умовою є постійне вдосконалення та адаптація до змін у ринкових умовах та технологічних трендах
  • Ескіз
    Документ
    Формування передумов створення стартап-студій
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Шеін, Євген Сергійович
    В доповіді запропоновано кроки, які допоможуть підприємству створити передумови для успішного створення та розвитку стартап-студії. Важливо пам'ятати про постійне вдосконалення та адаптацію бізнесу до змін на ринку та потреб клієнтів. Створення стартап-студії вимагає багато роботи та зусиль, але з правильним плануванням, командою та стратегією є всі можливості створити успішний бізнес, який буде розвиватися та інновувати у майбутньому.
  • Ескіз
    Документ
    Методи формування стартап-студій
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обґрунтовано, що успішне формування стартап-студій вимагає глибокого розуміння ринку, гнучкості, інноваційного мислення та ефективного управління ресурсами. Однак постійне вдосконалення та адаптація до змін є ключовими умовами для довгострокового успіху.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості роботи торгівельних підприємств
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що торгівля виконує дві основні загальні функції: як форма товарного обміну вона здійснює зміну форм вартості; як галузь економіки доводить товар від виробника до споживача . На практиці обидві ці функції пов'язані між собою, виконуються одночасно і реалізуються через торговельні підприємства.