Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Економічне обґрунтування ефективності використання виробничого потенціалу та стартап-проектів з урахуванням комерційних ризиків
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович; Посохов, Ігор Михайлович; Савченко, Ольга Ігорівна; Лепський, Роман Сергійович; Шеін, Євген Сергійович
    У статті розглядається питання економічного обґрунтування ефективності використання виробничого потенціалу підприємств та стартап-проєктів з урахуванням комерційних ризиків. Дослідження спрямоване на розробку підходів до оптимізації виробничих процесів через інтеграцію інновацій, які пропонуються стартапами, та управління ризиками, що виникають у зв’язку з невизначеністю ринку та технологічними змінами. Основна увага приділяється методам оцінювання економічного ефекту, оцінки комерційних ризиків та стратегіям їх мінімізації для забезпечення стійкості та конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах ринку. Проведено дослідження методик економічної оцінки виробничого потенціалу та стартап-проєктів на промислових підприємствах з урахуванням комерційного ризику. Доведено, що для успішної реалізації стартап-проєктів необхідно враховувати комерційні ризики, пов'язані з невизначеністю ринку, змінами в технологічному середовищі, а також можливими фінансовими втратами. Ефективне управління цими ризиками дозволяє мінімізувати негативні наслідки та забезпечити стабільний розвиток підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Європейський механізм формування підприємництва на засадах стартап-студій
    (Сумський державний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Дьякова, Наталя Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді запропоновано визначати економічну сутність стартап-студії як організацію, яка: працює виключно з самостійно створеними проектами, на відміну від бізнес-акселераторів та бізнес-інкубаторів; створює проекти від етапу створення та відбору ідеї; створює проектні команди для кожного новоствореного інноваційного проекту, тобто наймає підприємців та інших членів команди; паралельно веде кілька інноваційних проєктів (від 2 до 20 одночасно); визначає час управління проектом індивідуально для кожного з них (частіше всього проекти формують досвідчені підприємці).
  • Ескіз
    Документ
    Методи формування стартап-студій в агросфері
    (Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович
    Доведено, що формування стартап-студій вимагає комплексного підходу, який враховує різноманітні аспекти, такі як ідея, команда, фінансування та стратегія. В науковій доповіді розкриваються декілька найбільш важливих методів, які автори рекомендують використовувати для формування стартап-студій.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стартап-студій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Євген Сергійович; Савченко, Ольга Ігорівна
    В науковій доповіді розкриваються декілька найбільш важливих методів, які автори рекомендують використовувати для формування стартап-студій. Ключовою умовою є постійне вдосконалення та адаптація до змін у ринкових умовах та технологічних трендах
  • Ескіз
    Документ
    Формування передумов створення стартап-студій
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Шеін, Євген Сергійович
    В доповіді запропоновано кроки, які допоможуть підприємству створити передумови для успішного створення та розвитку стартап-студії. Важливо пам'ятати про постійне вдосконалення та адаптацію бізнесу до змін на ринку та потреб клієнтів. Створення стартап-студії вимагає багато роботи та зусиль, але з правильним плануванням, командою та стратегією є всі можливості створити успішний бізнес, який буде розвиватися та інновувати у майбутньому.
  • Ескіз
    Документ
    Методи формування стартап-студій
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обґрунтовано, що успішне формування стартап-студій вимагає глибокого розуміння ринку, гнучкості, інноваційного мислення та ефективного управління ресурсами. Однак постійне вдосконалення та адаптація до змін є ключовими умовами для довгострокового успіху.
  • Ескіз
    Документ
    Управління стратегічними інноваційними змінами на підприємстві
    (Видавець Роман Козлов, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що стратегічне планування і стратегічне управління інноваційними змінами мають відмінності в цілях і методах реалізації. Планування є невід'ємною частиною стратегічного управління, яка включає в себе такі початкові етапи, як визначення місії компанії, виявлення можливих проблем, розробка стратегії інноваційних змін. Але планування не включає в себе реалізацію стратегії і подальшу оцінку результатів цієї реалізації.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості роботи торгівельних підприємств
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що торгівля виконує дві основні загальні функції: як форма товарного обміну вона здійснює зміну форм вартості; як галузь економіки доводить товар від виробника до споживача . На практиці обидві ці функції пов'язані між собою, виконуються одночасно і реалізуються через торговельні підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Формування проектів створення об'єктів інтелектуальної власності на засадах стартап-студій
    (2023) Шеін, Євген Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що здобуття прав на інтелектуальну власність має велике значення для отримання венчурного інвестування. Якщо фаундери (тобто люди, які засновують компанію, запускають стартап) демонструють інвестору не тільки сам інтелектуально-інноваційний продукт, а і відповідні документи, які підтверджують володіння об'єктами інтелектуальної власності, це значно підвищує їх шанси на отримання бажаного фінансування.