Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми кадрового забезпечення повоєнного відновлення економіки України
    (2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Окреслено актуальні проблеми повоєнного відновлення економіки України, які постають особливо гостро в регіонах де відбувалися воєнні дії і регіонах які були окупованими. Зазначено, що для їх ліквідації необхідним є розроблення державної програми кадрового забезпечення для повоєнного відновлення економіки України і її переходу на шлях випереджаючого інноваційного розвитку.
  • Ескіз
    Публікація
    Можливості і загрози інноваційного розвитку України в умовах четвертої промислової революції
    (Хмельницький національний університет, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Визначено і систематизовано комплекси зовнішніх і внутрішніх можливостей і загроз інноваційного розвитку економіки України в умовах четвертої промислової революції. Запропоновано і науково обґрунтовано комплекс рекомендацій щодо формування на державному рівні передумов інноваційного розвитку економіки України в умовах розгортання четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми і перспективи розвитку в Україні цифрової економіки в контексті забезпечення економічної безпеки держави
    (2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Виконана оцінка передумов формування і розвитку в України цифрової економки, яка показала середній рівень готовності до реалізації відповідної стратегії. Показано, що її реалізація пов’язана з підвищеним рівнем ризику. Виконана систематизація можливих позитивних і негативних наслідків цифровізації національної економіки на базі цифрових технологій четвертої промислової революції яка стрімко проникає практично у всі сфери людської діяльності. Зазначено, що з одного боку вона ініціює радикальні трансформації існуючих виробництв, методів управління всіх рівнів, галузей та ринків тощо і несе загрози економічній безпеці держави. З іншого – надає шанси га випереджаючий інноваційний розвиток на базі цифрових технологій і підвищує рівень економічної безпеки держави шляхом долучення до глобальних процесів цифровізації. Виділено і систематизовано конкурентні переваги і недоліки цифрової трансформації економіки України. Запропоновано рекомендації щодо заходів, які сприятимуть реалізації наявних конкурентних переваг і нівелюванню негативних аспектів цифровізації. Показано, що пандемія COVID-19 вимушено прискорила процеси цифровізації практично усіх сфер людської діяльності в Україні: виробництва; логістики; купівлі-продажу продукції (виробів і послуг); державних послуг; науки і освіти; культури і туризму і т.п. Отримані результати розвивають засадничі аспекти обґрунтування доцільності розвитку в Україні цифрової економіки в контексті реалізації стратегії випереджаючого інноваційного зростання і забезпечення економічної безпеки держави в період трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічні засади організаційно-економічного механізму управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку промислового підприємства
    (Триторія, 2020) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Смоляр, Юрій Юр`євич; Шипуліна, Юлія Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Засадничі аспекти визначення перспективних напрямів продукування нових знань як основи інноваційного розвитку
    (Сумський національний аграрний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Нагорний, Євгеній Ігорович
    Метою дослідження є розроблення методичних засад визначення перспективних напрямів продукування нових знань як основи інноваційного розвитку господарюючих суб’єктів. Запропонована концептуальна схема вибору перспективних напрямів випереджаючого інноваційного розвитку господарюючого суб’єкта, яка відображає види і схему взаємодії актуальних комплексів знань, що покладі в їх основу. Виділено і апробовано на практиці авторські теоретико-методичні підходи, які дозволяють отримати актуальні знання щодо: потенціалу інноваційного розвитку господарюючого суб’єкта; маркетингових прогнозів тенденцій зміни споживчого попиту у прогнозному періоді; оцінки стану розвитку науки і техніки, а також можливостей втілення наявних і перспективних науково-технічних розробок у нові продукти, технології їх виготовлення і способи споживання. Окреслено особливості застосування зазначених підходів. Отримані результати у сукупності поглиблюють теоретико-методичні засади менеджменту і маркетингу знань в частині формування передумов розроблення організаційно-економічного механізму управління продукуванням і комерціалізацією знань на рівні держави, галузі, регіону, окремої організації тощо які б дозволяли визначати і посилювати їх порівняльні переваги, обирати і реалізовувати на цій основі перспективні напрями їх інноваційного розвитку в перманентно нестабільних умовах сучасної економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Інновації у маркетингу і менеджменті
    (ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Денисенко, Микола Павлович; Жарова, Любов Валеріївна; Жихор, Олена Борисівна; Кармінський, О. М.; Клісіньскі, Я. С.; Ковальчук, С. В.; Лепа, Р. М.; Максимова, Тетяна Семенівна; Мірчев, Ангел Блажев; Мішенін, Є. В.; Перерва, Петро Григорович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Решетнікова, І. Л.; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Баранова, В. В.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Бородіна, І. П.; Бреус, С. В.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Дериколенко, О. М.; Должанський, І. З.; Жданова, О. С.; Жевага, О. О.; Зубов, С. О.; Івченко, Є. А.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Коверга, С. В.; Косенко, Олександра Петрівна; Кривич, Я. М.; Лук'янихін, В. О.; Махнуша, С. М.; Мішеніна, Г. А.; Мішеніна, Н. В.; Нагорний, Є. І.; Олефіренко, О. М.; Охтень, О. О.; Пересадько, Г. О.; Петруня, Віра Юріївна; Підлісна, О. В.; Семенюк, С. Б.; Ткачук, Ю. Я.; Шведун, Вікторія Олександрівна; Школа, В. Ю.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ярова, І. Є.; Боднар, А. В.; Васильєва, О. А.; Гайдабрус, Н. В.; Кропивко, Д. С.; Кугук, В. О.; Кучмійов, А. В.; Левченко, В. О.; Летуновська, Н. Є.; Найда, М. В.; Підлісний, В. В.; Провозін, М. В.; Провозін, Н. В.; Ронь, Я. О.; Росохата, А. С.; Рябченко, І. М.; Сагер, Л. Ю.; Самойленко, І. В.; Сигида, Л. О.; Тимохіна, Я. О.; Тимченко, М. В.; Ткачов, Максим Михайлович; Шатова, В. М.; Шевлюга, О. Г.; Щербаченко, В. О.
    У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траєкторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові инструменти і методи маркетингу та менеджменту інновацій. Розкрито газузеві особливості їх застосування. Для фахівців в області інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, ТОР-менеджерів підприємств і установ. Буде корисний для викладачів, аспірантів і студентів економічних і технічних спеціальностей ВНЗ, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційним розвитком.