Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка інноваційного потенціалу промислового підприємства при бізнес-плануванні
    (ФОП Томенко Ю. І., 2019) Шматько, Наталія Михайлівна; Мирошник, Т. О.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії управління персоналом в системі загальної стратегії підприємства
    (ФОП Вишемирський В. С., 2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Булавіна, Н. Б.
  • Ескіз
    Документ
    Управління персоналом в системі стратегічного управління підприємством
    (ФОП Томенко Ю. І., 2020) Шматько, Наталія Михайлівна; Тур, Ю. Г.
  • Ескіз
    Документ
    Організація розвитку підприємства
    (ФОП Томенко Ю. І., 2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Борисенко, Д. В.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегії управління персоналом підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Власюк, Д. І.; Шматько, Наталія Михайлівна
  • Ескіз
    Публікація
    Підходи до стратегічного управління випереджаючим інноваційним розвитком промислових підприємств
    (Триторія, 2020) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Інституціалізація як фактор забезпечення розвитку системи інвестиційно-інноваційної безпеки України
    (Гельветика, 2019) Abdullayev, K. N.; Busarieva, T.; Ievsieienko, O.; Matthnai, E.; Shvidanenko, O.; Suschenko, O.; Volokhova, L.; Zakharenko, V.; Арестов, С. В.; Багорка, М. О.; Бондар, Ю. А.; Гбур, З. В.; Глушкова, Т. С.; Голіцин, А. М.; Дибчук, Л. В.; Егорова-Гудкова, Т. И.; Іванов, А. М.; Кабаченко, Д. В.; Ковальчук, С. В.; Кононова, О. Є.; Крилова, І. І.; Кукса, І. М.; Легінькова, Н. І.; Макаров, В. М.; Макортецький, М. М.; Матросова, Вікторія Олександрівна; Можайкіна, Н. В.; Наумов, М. С.; Новік, Ірина Олексіївна; Островський, І. А.; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Пань, Ли; Пересадько, Г. О.; Перов, М. О.; Писаренко, В. В.; Підлісна, О. В.; Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Радіонов, Ю. Д.; Саєнсус, М. А.; Сорока, Л. М.; Сороко, Э. М.; Стрижак, О. О.; Сударкіна, Л. Ю.; Фабрика, І. В.; Федотова, Ю. В.; Черкасова, С. В.; Шедяков, В. Е.; Шматько, Наталія Михайлівна; Юрченко, Н. І.
    Монографія присвячена дослідженню методологічних і прикладних питань економічного розвитку. На сьогодні стратегія розвитку є домінуючою в дослідженні світової економіки. Світогосподарська практика підтверджує системну сутність економічного розвитку, її об’єктивний характер, дуалістичну природу, безпрецедентні (позитивні і негативні) впливи на мікро- та макрорівень економічного розвитку країн світу. Дана праця безперечно зацікавить науковців, аспірантів, студентів та всіх небайдужих до теми монографії.
  • Ескіз
    Публікація
    Бренд-менеджмент в стратегічному управлінні підприємством
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Мирошник, Тетяна Олегівна
    Брендинг є невід'ємною складовою маркетингової діяльності підприємства та може аналізуватись в різних аспектах. Бренд-менеджмент – це процес створення і управління брендом, який заснований головним чином на збуті товару. Основними складовими в даному процесі є ідеї бренду, аналіз ринку, розробка стратегії, організація рекламної компанії. Крім того, на сьогодні брендингова політика являється однією з елементів маркетингу, вона визначає позиції інших видів політики, оскільки на сьогодні роль бренду для підприємства являє собою визначальний фактор конкурентоспроможності та виживання підприємства на ринку. При формування бренду необхідно формувати проблеми, що стосуються потреб, пропозиції і попиту, так як вони в повній мірі відображають специфіку функціювання ринку продукції. Диференційовано процес управління брендом в блоки; запропоновані методи визначення вартості бренду підприємства. Передумови зміни бренд-менеджменту мають зв'язок з процесами та циклами, що відбуваються в економіці такі, як: глобалізація бізнесу, розвиток науково-технічного прогресу, зміни в зовнішньому середовищі та соціумі та навіть розширення меж ринкової діяльності, тому відображено порівняння динаміки бренд-менеджменту підприємств; проведено порівняння концепцій бренд-менеджменту. Процес стратегічного управління брендом важливий для створення і підтримки капіталу бренду. Розробка стратегії, яка успішно підтримує або поліпшує пізнаваність бренду, зміцнює асоціації бренду, підкреслює якість бренду і його використання, є частиною управління брендом. В сучасному світі «Бренд-лідерство» запропоновано як нова концепція у бренд-менеджменті. Таким чином для утримання конкурентної позиції кожен керівник повинен в першу чергу при розробці своєї стратегії враховувати цінність свого бренду та приділити увагу брендингу і найти ключові моменти для виграшної позиції.